سوق سرمایه گذاری در کیش به سمت هوشمند سازی/ دانش بنیان‌ها در جزیره حمایت می‌شوند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آغاز سرمایه گذاری هدفمند در جزیره گفت: سرمایه گذاری در کیش را به سمت هوشمند سازی جزیره سوق می‌دهیم.
تصویر سوق سرمایه گذاری در کیش به سمت هوشمند سازی/ دانش بنیان‌ها در جزیره حمایت می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، امین میرزایی، سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف فناوری به وِیژه هوشمندسازی را یکی از اهداف شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عنوان کرد و افزود: ما بستر سازی برای رشد جزیره در ابعاد گوناگون از جمله هوشمندسازی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای هوشمندسازی در بستر IT و IOT بر حسب نیاز کیش آغاز شده است، اظهار کرد: به منظور تسریع امور و ارتقا کیفیت عملکرد، استفاده از فناوری های نوین حوزه IT برای فرایندهای داخلی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت توجه به تکنولوژی‌های روز به ویژه حوزه هوشمند سازی و هوش مصنوعی، بیان کرد: غفلت از این حوزه کشور در آینده دچار مشکلات مختلفی در عرصه رقابت جهانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: منطقه آزاد کیش در تلاش است تا با بهره مندی از سرمایه گذاری در تکنولوژی‌های نوین و هوشمند سازی، ضمن سود آوری به یک درآمد پایدار برای منطقه دست یابد.

میرزایی اضافه کرد: برنامه بلند مدت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ورود به تمامی بسترهای سرمایه گذاری در قالب صندوق‌های حمایتی و بهره گیری از استارتاپ‌هایی است که در این حوزه می توان به نفع جزیره و کشور وارد عمل شوند.

وی حمل و نقل هوشمند، ساختمان‌های هوشمند، فرودگاه‌ و بنادر هوشمند را از اولویت‌هایی عنوان کرد که می‌توان در کیش سرآغاز هوشمند سازی در جزیره باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد کیش همچنین میزبانی از نمایشگاه بین المللی کیتکس را یک فرصت برای آشنایی با تکنولوژی‌های نوین دانست و اضافه کرد: کیتکس فرصتی مطلوب برای ارتباط مستقیم با تیم‌های فناور کشور در حوزه فناوری اطلاعات و اجرای پروژه‌های هوشمندسازی در کیش بود.

وی گفت: با توجه به استقبال خوب بازیگران اصلی حوزه IT کشور از این نمایشگاه، پیش بینی می کنیم این رویداد منتهی به امضا تفاهم نامه‌های مهم و فعال شدن پروژه های هوشمندسازی در حوزه های مختلف جزیره کیش از جمله حمل و نقل هوشمند شود.

منبع: ایرنا

764515

سازمان آگهی های پرسون