به گزارش سایت خبری پرسون، رحیم سرهنگی با بیان این که در جزیره کیش با اجرای طرح های ساده؛ مخالف هستیم، اظهار داشت: باید اجرای پروژه ها در این منطقه همراه با برند سازی در دستور کار فعالان این حوزه قرار گیرد.
به گفته سرهنگی علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت ساخت باید پروژه ها از امکانات هتلینگ، رفاهی و گردشگری و همچنین از ویژگی های برند سازی نیز برخوردار باشند.
وی، خاطر نشان کرد: با ایجاد المان های خاص و متفاوت در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری ایران ضروری است که با گام برداشتن در این مسیر مهم نسبت به معرفی شایسته ظرفیت های جزیره در سطح منطقه ای و ملی اقدام کنیم.
بنابراین گزارش، مدیرعامل شرکت ایرساز کیش و سازنده این طرح بزرگ و فاخر؛ آغاز این پروژه را بر گرفته از ایده ها و ساختمان های مدرن در سطح دنیا عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح بر مبنای تفکر خاص در حال اجرا می باشد و طبقه دهم این طرح دو برج را با امکانات رفاهی و ورزشی به هم متصل می کند.
احمدی یکی از تفاوت ها و ویژگی های منحصربفرد این طرح را احداث یک استخر کف شیشه ای با دید ارتفاع 40 متر معرفی کرد و بیان داشت: جزیره کیش نیاز به رونق اقتصادی دارد و هدف ما انجام کارهای متفاوت است.
به گفته وی، اجرای این طرح با مهندسی معکوس و بهره گیری از دانش و مهارت های فنی داخل کشور در گام نخست این طرح پیشرفت قابل توجهی داشته است.
مدیرعامل ایرسازکیش توجه مسئولان سازمان و بازدید از روند پیشرفت پروژه را باعث ایجاد انگیزه برای انجام هر چه بهتر این پروژه دانست و افزود: حمایت و دور اندیشی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به طور حتم زمینه ساز اتفاقات خوبی در این منطقه خواهد شد.
لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدیدها؛ از نزدیک در جریان روند بهسازی کاخ مرجان قرار گرفت و با پیمانکار مربوطه گفتگو کرد.
بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی پیمانکار کاخ مرجان، بهسازی و مقاومسازی این طرح تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
منبع: فرینا