فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین خبر داد:

اعزام ۴۷۰ زائر سپاه ناحیه امام سجاد شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور

سرهنگ عبدالهی گفت: ۴۷۰ زائر سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام میشوند.
تصویر اعزام ۴۷۰ زائر سپاه ناحیه امام سجاد شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سرهنگ مجید عبدالهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: ۴۷۰ زائر در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان قزوین که شامل شهر اقبالیه ، محمود آباد ، نصرآباد و دانش ، چوبیندر ، بخش طارم ، کوهین و الموت شرقی و غربی می شود بمنظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت شهدای مظلوم و گرانقدر غرب کشور به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام خواهند شد .

وی خاطرنشان کرد: از توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)این است که باید حماسه‌ی شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسلهای آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و تواناییهای این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.
سرهنگ عبدالهی ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه ی ما این مقطع تاریخىِ حساس دفاع مقدس را هرگز فراموش نکنیم و امنیت و آرامش خود را مرهون رشادت های آنها بدانیم. این راهیان نور این اظهار ارادتها، این یادبود گرفتنها، به ما کمک میکند به تااین یادها و خاطرات را در ذهنمان زنده نگهداریم.

752906

مطالب مرتبط