سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین:

جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند

سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند یادآور شد: این عزیزان، اسوه‌های استقامت و ولایت‌مداری و نماد مجاهدت در راه اسلام هستند که با وجود سختی و مرارت‌های فراوان، حامی ارزش‌های انقلاب و خون همرزمان شهیدشان بوده‌اند.
تصویر جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، طی نشستی، با دعوت وحضور سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین و سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به سئوالات جانبازان و ایثارگران شهر اقبالیه پاسخ گفتند.

در ادامه این نشست، سرهنگ مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس فداکاری کردند تا بتوانند ارزش‌ها در جامعه حراست و حفظ شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: امروز دشمنان برای از بین بردن ارزش‌هایی که جانبازان و شهدا دیروز در دفاع مقدس جانفشانی کردند، در فضای مجازی برنامه‌های ضد فرهنگی اجرا می‌کنند.
این مقام مسئول بیان کرد: استفاده نادرست جوانان از فضای مجازی موجب می‌شود که نگاه این عزیزان به ارزش‌ها کمرنگ شود، لذا می‌طلبد همه مسئولان، رزمندگان، جانبازان و بسیجی‌ها در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب و مطلوب در این فضا، ورود جدی داشته باشند.
عبداللهی به خواسته‌های جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: خواسته‌های این قشر معظم جامعه به‌حق است و مسئولان وظیفه دارند در ادا کردن این خواسته‌ها تلاش کنند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین افزود: برخی خواسته‌ها طبق قوانین قابلیت اجرایی دارند اما برخی از آنها فراقانونی است و باید نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند تا قوانین به‌روز و یا جدید تصویب شود.
در ادامه نشست فوق، جانبازان و ایثارگران مشکلات خودشان را در زمینه‌هایی از جمله خودرو، درمان، تسهیلات و اشتغال مطرح کردند و مسئولان یاد شده پاسخ‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه کردند.
در پایان این نشست نیز مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای جانبازان و ایثارگران تجلیل کردند.
گفتنی است در ادامه نشست یاد شده، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا، طرح سپاس و مراسم مختلف فرهنگی برگزار شد و مسئولان به منظور اجرای کیفی این برنامه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
لازم به یادآوری است در این نشست، محمدرضا شکوهی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و افشین اوسطی سرپرست بنیاد شهرستان قزوین حضور داشتند.

775920

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون