فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین:

۴۰۰ نفر از دختران بسیجی دانش‌آموز به راهیان نور جنوب اعزام شدند

سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوینگفت :۸ دستگاه اتوبوس به تعداد ۴۰۰نفر از زائران دانش آموز با همکاری شهردارهای قزوین و اقبالیه و شورای شهر و آموزش و پرورش ناحیه۱و۲ و بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
تصویر ۴۰۰ نفر از دختران بسیجی دانش‌آموز به راهیان نور جنوب اعزام شدند

به گزارش سایت خبری پرسون،ازقزوین؛ سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، در حاشیه مراسم اعزام کاروان دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در عوارضی قزوین، زنجان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۸ دستگاه اتوبوس به تعداد ۴۰۰نفر از زائران دانش آموز با همکاری شهردارهای قزوین و اقبالیه و شورای شهر و آموزش و پرورش ناحیه۱و۲ و بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان قزوین به مدت ۴روز از پادگان دوکوهه، پادگان شهید حبیب اللهی، نمایشگاه هوافضا، یادمان های شلمچه، طلاییه، اروند و معراج الشهدای اهواز بازدید به عمل خواهند آورد.
این مسئول بیان کرد: هدف از راهیان نور و بازدید از یادمان شهدا این است که با راه و رسم شهدا و شهادت آشنا شویم و پیام شهدا و حقانیت دین الهی را به گوش جهانیان برسانیم.

791036

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون