سفر به کیش اقساطی امکان پذیر است؟

در روزهای اخیر بازار تور اقساطی کیش داغ شده است. در این فصل که هوای جزیره کیش عالی است و خبری از هوای گرم و شرجی نیست و هچنین زمان پیک سفرها به جزیره کیش است و تقاضا بسیار، بعضی از شرکت های گردشگری تصمیم گرفتند برای برداشتن موانع مالی گردشگران مشتاق، تور کیش را به صورت اقساطی ارائه دهند. با این کار در روزهای پر تورم و سخت مالی افراد بیشتری به تورها جذب می شوند.

تصویر سفر به کیش اقساطی امکان پذیر است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، جزیره کیش بخاطر منطقه آزاد بودن بسیار مدرن است و تفریحات ساحلی آن باعث شده بسیاری از مردم برای سفر به این جزیره مشتاق باشند. در این میان هزینه های روزمره و گرانی زندگی برای بسیاری از افراد سفر به این جزیره جذاب را سخت کرده است. قیمت بلیط هواپیمای کیش از جمله مواردی است که هزینه سفر به کیش را برای گردشگرانی که در طبقه متوسط زندگی می کنند و به این جزیره علاقه دارند بالا می برد. در روزهای اخیر بازار تور اقساطی کیش داغ شده است. در این فصل که هوای جزیره کیش عالی است و خبری از هوای گرم و شرجی نیست و هچنین زمان پیک سفرها به جزیره کیش است و تقاضا بسیار، بعضی از شرکت های گردشگری تصمیم گرفتند برای برداشتن موانع مالی گردشگران مشتاق، تور کیش را به صورت اقساطی ارائه دهند. با این کار در روزهای پر تورم و سخت مالی افراد بیشتری به تورها جذب می شوند.

چه کسانی بهتر است از تور اقساطی استفاده کنند؟

  1. قشر کارمند و افرادی که درآمد متوسط دارند
    • بسیاری از گردشکران عاشق طبیعت و سفر هستند اما به دلیل هزینه های زندگی نمی توانند به علاقه شان و طبیعت گردی بپردازند. این قشر که درآمد متوسطی دارند تور کیش برایشان بسیار جذاب است. شغل کارمندی بسیاری از آنها نیز فرصت رفتن به دل طبیعت را نمی دهد. بنابراین بهترین گزینه برای سفر آنها تور اقساطی است. در این پرداخت به صورت تدریجی هزینه های سفرشان را پرداخت می کنند و فشار مالی برای سفر را متحمل نمی شوند.
  2. افرادی که همیشه به فکر مدیریت هزینه هایشان هستند
    • پرداخت یکباره هزینه رزرو بلیط هواپیما کیش ممکن است حساب کتابتان را بهم بریزد. افرادی که در مدیریت مالی شان دقیق هستند و این کار را دوست دارند، در تور اقساطی کیش می توانند به خوبی هزینه هایشان را مدیریت کنند. این افراد با برنامه ریزی پرداخت اقساط به موقع در طول زمان به تمام برنامه های زندگی و سفرشان می رسند و می توانند از گردش در جزیره زیبای کیش نیز لذت ببرند.

مزیت های تور اقساطی کیش

از مزیت های مهم تورکیش یه صورت اقساطی پرداخت آن بصورت ماهیانه است. این مزیت به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی و دور از فشارهای مالی به جزیره کیش سفر کنند و کنار خانواده شان روزهایی پر از نشاط و هیجان تجربه کنند.

به دست آوردن تجربیات گردشگری:

تور کیش به صورت اقساطی می تواند به شما برای به دست آوردن تجربیات هیجان انگیز سفر به کیش کمک کند و نیازی نباشد بصورت یکجا هزینه هایی مانند رزرو بلیط کیش را پرداخت کنید. افراد بسیاری علاقه دارند به جنوب ایران و سرزمین های بکر آن سفر کنند و این علاقه نسبت به جزیره مدرن کیش بیشتر است. جزیره کیش با داشتن هتل ها و مکان های تفریحی برای همه جذاب است. بنابراین تور کیش به صورت اقساطی راه را برایشان باز می کند تا در کنار کار و فعالیت به علاقه شان نیز برسند.

مناسب برای افراد با درآمد متوسط:

سفر به کیش مدت هاست برای افراد مرفه امکان پذیر است و این در حالی است که اکثریت مردم ما را قشری با درآمد متوسط تشکیل می دهند. تور اقساطی کیش یکی از بهترین گزینه ها برای کمک به سفرکیش این قشر است تا با برنامه ریزی مالی از تفریحات کیش بهرمند شوند. این روش پرداخت تور بسیاری از مردم را جذب می کند تا با پرداخت تکه تکه، هزینه سفرشان را بپردازند و این سفر از انحصاری بودن برای طبقه مرفه در آورده شود.

معایب تور اقساطی کیش

هیچ چیز در دنیا بدوم عیب نیست. تور اقساطی کیش نیز با وجود مزایای بسیار معایبی دارد. اولین عیب این روش پرداخت، بالاتر بودن هزینه اش نسبت به پرداخت نقدی است. در تور کیش به صورت اقساطی یکسری هزینه مانند هزینه کارمزد و ... به هزینه اصلی مانند رزرو بلیط هواپیما و ... اضافه می شود. دومین عیب این روش رزو تور اقساطی کیش، سختگیرانه بودن شرایط آن است. در برخی از تورها امکان لغو و یا تغییر زمان آن برای مسافران وجود ندارد و باعث ایجاد محدودیت هایی برای شما می شود. از طرفی با انتخاب پرداخت قسطی شما یک تعهد مالی بلند مدت خواهید داشت که در هر شرایطی باید پرداختش کنید. مهم نست دچار بحران مالی شده اید و یا کارتان را از دست داده اید، این اقساط را باید به موقع پرداخت کنید تا دچار مشکل نشوید. آخرین عیب تور اقساطی درخواست شرکت گردشگر برای ارائه مدارک ضمانتنامه و ... است که قطعا دردسرهای خاص خور را دارد. این مدارک برای زمانی که اقساط پرداخت نشوند گرفته می شود تا شرکت بتواند پیگری قانونی انجام دهد.

برای رزرو تور کیش به صورت اقساطی و مشاوره رزرو بلیط هواپیما کیش شرکت سفرمی بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد تا سفری جذاب را تجربه کنید.

منبع: safarme

598716