قدردانی وزیر آموزش و پرورش از مجلس شورای اسلامی

وزیر آموزش و پرورش در پیامی خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اعتمادِ اعتبارافزای منتخبین ملت شریف به خود به عنوان یک معلّم قدردانی کرد.

تصویر قدردانی وزیر آموزش و پرورش از مجلس شورای اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون، در پیام علیرضا کاظمی خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: اینک که با اتّکال به خداوند متعال و اتکای به دیدگاه وفاق آفرین رئیس جمهور و به پشتوانه رأی اعتماد ارزشمند نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر وزارت بنیادین آموزش و پرورش در آستانه شروع سال جدید تحصیلی بر عهده‌ این فرزند کوچک ایران قرار گرفت، بر خویش فرض می‌دانم تا از اعتمادِ اعتبارافزای منتخبین ملت شریف به یک معلّم، غایت قدردانی را داشته باشم.

وی افزود: این اعتماد که نشانگر همراهی، همدلی و همگامی منتخبان ملت بزرگ ایران، خاصه جنابعالی (محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی) و نیز اعضای هیات رئیسه و کمیسیون های تخصصی ذی ربط است، پشتوانه و سرمایه‌ای ارزشمند برای این خادم کوچک جامعه‌ فهیم فرهنگیان و همکارانم در اهتمام مجدّانه به ارتقای کمّی و اعتلای کیفی فرآیند فرهنگ ساز آموزش و پرورش و اجرای سیاست های دولت چهاردهم در آموزش و پرورش خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: فرزندان عزیز این سرزمین نماد امید و فردای روشن ما هستند و من و همکارانم تمام عزم و توان خود را بکار خواهیم بست تا با همکاری و همفکری شما نمایندگان فرهیخته همچنین نقش آفرینی مدیران و معلمان نجیب و شریف و سختکوش کشور در راستای بهبود کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های برابر و تحقق عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان ایران عزیز گام‌های مثبتی برداریم.

کاظمی اظهار داشت: همچنین، بایسته و شایسته می‌دانم از جامعه‌ بزرگ و افتخارآفرین فرهنگیان، اعم از آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان، مشاوران، معاونان و مدیران مدارس سراسر کشور و نیز، همکاران ساعی و صبورم در بخش‌های مختلف ستاد و ادارات کل و ادارات مناطق و نواحی آموزش و پرورش همچنین اصحاب رسانه، به پاس مساعی ارزشمندشان، نهایت سپاس را داشته باشم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد در سایه‌سار الطاف الهی و عنایات خاصّه‌ حضرت ولی عصر(عج) و نیز بهره‌مندی از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های رئیس جمهور، امانتداری امین و خدمتگزاری صدیق برای ایران اسلامی و همه فرزندانش باشد.

وی افزود: ضمن تعزیت ایام حزین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و شهدای حماسه‌ عاشورا و نیز گرامیداشت اربعین و پاسداشت یاد و خاطره‌ی امام راحل(ره) و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، آن ستارگان سپهر تعلیم و تربیت، از درگاه ربوبی حضرت حق، توفیق روزافزون همگان و نیز جنابعالی (محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی) و نمایندگان در خانه‌ ملت را مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی روز گذشته - ۳۱ مرداد - با ۲۶۸ رأی موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی هجدهمین سکاندار وزارت آموزش و پرورش شد تا سرنوشت حدود ۱۷ میلیون دانش آموز را در دست بگیرد.

منبع: ایرنا

741959