طرح با هم و هدیه شهرداری مشهد به زوج های جوان

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در قالب طرح باهم و در راستای ارتقا بهبود روابط زوجین برای زوج های جوان همایش بنیان های روانی و رویدادهای اجتماعی برگزار می‌کند.
تصویر طرح با هم و هدیه شهرداری مشهد به زوج های جوان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، بیشترین میزان جدایی زوجین در سال های ابتدایی زندگی مشترک است و با آموزش های لازم به زوجین جوان در خصوص ارتقا بهبود روابط و در راستای کاهش آمار طلاق، باشگاه اجتماعی همسران راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه زیر نظر مدیریت شهری فعالیت دارد، افزود: زوجین جوان بعد از ثبت نام در این باشگاه از همایش بنیان های روانی، رویدادهای اجتماعی و شرکت در جشن های ملی مذهبی بهره مند می شوند.

ابراهیمی همچنین تصریح کرد: در دو سال گذشته، 16 هزار رو 543 زوج جوان، در برنامه های فرهنگی اجتماعی باشگاه اجتماعی همسران باهم حضور داشتند و پیش بینی حضور 15 هزار زوج در این باشگاه برای سال 1403، تخمین زده شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ادامه مطرح کرد: زوجین جوان مشهدی به منظور حضور در باشگاه اجتماعی همسران باهم و بهره‌مند شدن از برنامه های آموزشی، رویدادهای اجتماعی و همایش های این باشگاه می توانند، عدد 8 را به سامانه پیامکی 108 1000 ارسال کنند.

منبع: شهرداری مشهد

694870