مقایسه جالب ازدواج سحر دولتشاهی با جنیفر لوپز!

تصویری از جنیفر لوپز بازیگر و خواننده‌ آمریکایی بعد از ازدواجش با بن افلک و چهره جدید سحر دولتشاهی بعد از ازدواج با همایون شجریان با هم مقایسه شده که بسیار وایرال شد.
تصویر مقایسه جالب ازدواج سحر دولتشاهی با جنیفر لوپز!

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیاری از ستاره‌ها جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسند؛ نگاهی به زندگی شخصی و حرفه‌ای آنها نشان می‌دهد که چگونه با ورزش و پیروی از سبک زندگی سالم و استفاده از روش‌های جدید به پوست، مو و بدن خود اهمیت می‌دهند اما این تمام ماجرا نیست.

برای جوان ماندن و داشتن پوستی خوب یکی از مهم ترین مولفه ها دوری از استرس و روابط خانوادگی مطلوب است، چیزی که این روزها باعث تغییر چهره جنیفر و سحر دولتشاهی شده است و به عقیده برخی کاربران، سحر دولتشاهی بعد ازدواج با همایون جوانتر و جنیفر لوپز بعد ازدواج با بن شکسته تر شده است. در این بخش به مقایسه چهره سحر دولتشاهی پرداخته ایم.

به تازگی تصویری از جنیفر لوپز بازیگر و خواننده‌ شناخته شده‌ای که او را بیش از هر چیز به جوانی و تناسب اندامش در سن بیشتر از 50 سالگی می‌شناسند، در فضای مجازی منتشر شده و سر وصدای زیادی به پا کرده است. در این تصویر دیگر خبری از چهره شاداب و پوست بی نقص جی لو نیست و به وضوح می توان آشفته بودن چهره اش را دید.

پس از انتشار عکس جنیفر و تغییرات چهره اش بسیاری از کاربران به مقایسه چهره او و سحر دولتشاهی پرداختند و تصویری از سحر دولتشاهی که چهره این بازیگر را پس از بیدار شدن از خواب نشان می‌دهد، کنار عکس جنیفر لوپز قرار دادند.برخی فعالان مجازی مدعی شدند که سحر دولتشاهی بعد از ازدواج با همایون شجریان خواننده محبوب زیباتر و جوانتر از قبل شده و یار خوب تمام ماجراست.

تغییر چهره سحر دولتشاهی

تغییر چهره سحر دولتشاهی و جنیفر لوپز بعد از ازدواج

از نظر برخی کاربران تغییرات چهره و پوست جنیفر مربوط به مشکلات خانوادگی اخیرش است. لازم به ذکر است که بن افلک در مراسم مت گالا در تاریخ 6 می علیرغم سمت میزبانی جنیفر لوپز در این رویداد مهم غایب بود و جیفر را همراهی نکرد.

منبع: نمناک

682981