کاندیدای ریاست جمهوری پاسخ دهند:

دلیل ناکارآمدی وزارت صمت چیست؟

کاندیداهای ریاست جمهوری می بایست برنامه های خود را در خصوص وزارت صمت بصورت صریح اعلام نمایند که آیا می‌خواهند کماکان با مدیران سفارشی ناکارامد و نابلد همکاری کنند یا با تغییر انها، میخواهند حقیقتا سروسامانی اساسی به این وزارتخانه دهند.
تصویر دلیل ناکارآمدی وزارت صمت چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تغییر غیر کارشناسی چارت سازمانی وزارتخانه، نابسامانی بازار خودرو، اصرار به عرضه برخی محصولات در بورس که باعث افزایش سرسام آور قیمت مواد اولیه برخی صنایع پایین دستی گوشه ای از علل استیضاح و عزل فاطمی امین است.

انتصابات و استفاده از معاونین و مدیران ناکارامد، به گونه ای که مدیران فعلی بواسطه انتصابات سفارشی و بعضا غیر قانونی،فاقد هر گونه تجربه تولیدی و بازرگانی بوده که نتیجه آن نارضایتی مردم و فعالین اقتصادی از وضعیت کنونی است.

بروز امضاهای طلایی بویژه در فرایندهای ارزی از قبیل تخصیص نابرابر و سلیقه ای ارز توسط وزارت صمت بدون طی فرایندهای معمول؛ نهایتا منتج به تشکیل برخی پرونده های مفتوح قضایی همچون پرونده چای دبش بواسطه تخصیص ارز غیر معقول به واحد مذکور جهت واردات ماشین الات شده است.

کاندیداهای ریاست جمهوری می بایست برنامه های خود را در خصوص وزارت صمت بصورت صریح اعلام نمایند که آیا می‌خواهند کماکان با مدیران سفارشی ناکارامد و نابلد همکاری کنند یا با تغییر انها، میخواهند حقیقتا سروسامانی اساسی به این وزارتخانه دهند.

منبع: دیده بان ایران

693640

مطالب مرتبط