وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد

رییس سازمان راهداری با اشاره به درآمد ۳۴ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲، گفت: مشکلات اداری وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شد.
تصویر وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد

به گزارش سایت خبری پرسون، داریوش امانی در آیین سراسری آغاز پویش «چشم به راهیم» اظهار کرد: سعی کرده ایم به محتوا، کیفیت و اثربخشی پویش توجه کنیم. در تمام محورهای پرتردد کشور پویش چشم به راهیم اجرا می شود.

وی با بیان اینکه با شبکه های مختلف صدا و سیما قراردادهای مختلفی را برای اطلاع رسانی اقدامات سازمان راهداری امضا کرده ایم، ادامه داد: امسال در سازمان راهداری حدود 34 هزار میلیارد تومان درآمد و 39 هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم که تاکنون حدود 30 همت تخصیص یافته است.زمانیکه سازمان را تحویل گرفتم درآمد 5 همت و تخصیص 3 همت بود که امروز شاهد رشد 7 برابری بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه ثبت سفارش 1000 دستگاه ماشین آلات راهداری خبر داد و با بیان اینکه تمام تلاش این بود تا قبل از سال این ماشین آلات را وارد کشور کنیم، افزود: به دلیل مشکلات اداری وزارت صنعت این برنامه عملی نشد. اما قول می دهیم ابتدای سال تعدادی از این ماشین آلات وارد کشور شود. مابقی نیاز را از تولیدکنندگان داخلی تامین می کنیم که در یک قلم از هپکو 200 دستگاه ماشین آلات خریداری کرده‌ایم.

امانی با تشبیه وضعیت مالی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به «شعب ابی طالب» گفت: الان 1800 میلیارد تومان تخصیص روی میز داریم که البته برای آن پولی نداریم.

منبع: تسنیم

614374