دو هزار و 500 جایزه 250 میلیون تومانی و آغاز جشنواره بانک سپه

چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه با دو هزار و 500 جایزه 250 میلیون تومانی و شعار (با این حساب همه برنده‌اید) آغاز شد.
تصویر دو هزار و 500 جایزه 250 میلیون تومانی و آغاز جشنواره بانک سپه

به گزارش سایت خبری پرسون، چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه به منظور ترویج و اشاعه سنت پسندیده قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان آغاز شد.

جوایز قرعه کشی چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه شامل دو هزار و 500 جایزه 250 میلیون تومانی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر است. علاقمندان می‌توانند با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان 100 هزار تومان و حساب‌های ارزی 100 دلار یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، هر 50 هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب های ریالی و هر 5 دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب های ارزی محاسبه می شود. هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی‌تر، از شانس بالاتری در قرعه‌کشی برخوردار خواهد بود.

همچنین شرط اعطای جایزه، حفظ حداقل موجودی طی 90 روز متوالی در طی دوره قرعه کشی یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی است.

شایان ذکر است، دوره قرعه کشی از اول مهر ماه 1402 لحاظ شده و مشتریان می توانند به صورت حضوری با مراجعه به شعب بانک و غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir در این جشنواره شرکت کنند.

منبع: بانک سپه

693475