بانک توسعه تعاون جایگاه مهمی در برنامه‌های دولت دارد

نعمت اله رضایی تأکید کرد: این بانک با رویکرد توسعه‌ای رسالت و مأموریت ویژه‌ای برای حمایت از بخش تعاون دارد و مهم است تا جایگاه بانک در برنامه‌های پنج‌ساله، بودجه‌های سنواتی و طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی ارتقا یابد.
تصویر بانک توسعه تعاون جایگاه مهمی در برنامه‌های دولت دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، نعمت اله رضایی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی دیدار با مدیران و همکاران مدیریت امور استان‌ها و شعب اظهار داشت: بانک توسعه تعاون جایگاه مهمی در برنامه‌های دولت دارد، این بانک با رویکرد توسعه‌ای رسالت و مأموریت ویژه‌ای برای حمایت از بخش تعاون دارد و مهم است تا جایگاه بانک در برنامه‌های پنج‌ساله، بودجه‌های سنواتی و طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی ارتقا یابد.

رضایی افزود: هم‌اکنون سه هدف مهم افزایش سرمایه، ارتقای سهم به میزان 2 درصد در شبکه بانکی و تحول دیجیتال در دستور کار بانک قرار دارد، مهم است تا نقش استان‌ها را تحقق این سه هدف احصا نماییم و برای آن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی تأکید کرد: مدیریت امور استان‌ها و شعب نقش دوسویه در راهبری و نیز رصد، هدایت و گزارش‌گیری از استان‌ها را بر عهده دارند، این مدیریت به همراه واحدهای ستادی مرتبط نقش و سهم هر استان را در ارتقای شاخص‌های بانک مشخص می‌کنند و همه استان‌ها در تحقق و ارتقای شاخص‌های عملکردی ایفای نقش دارند.

در ادامه جلسه حمیدرضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: موفقیت این بانک مرهون کار مشارکتی همکاران در مدیریت امور استان‌ها و شعب است، همکاران حاضر در این مدیریت با تجارب ارزشمند حاصل از سال‌ها کار و مدیریت در استان‌های مختلف اندوخته‌ای ارزشمند در این مدیریت ایجاد نموده است.

البرزی افزود: مدیریت امور استان‌ها و شعب به‌ عنوان حلقه رابط میان استان‌ها و ستاد فعالیت می‌کنند، همکاران این مدیریت بیشترین اشراف و احاطه را بر فعالیت واحدهای صف دارند و از جنس کار و فضای فعالیت و مشکلات و کمبودها آگاهی دارند و نوعی نگاه حمایتی و پشتیبانی را در فعالیت شعب منظور دارند.

وی تصریح کرد: بسیار مهم است که میزان عملکرد استان‌ها و شعب را در عملیات بانکداری آسیب‌شناسی کنیم، به‌ عنوان نمونه استان‌ها و شعبه‌هایی که در صدور اعتبار اسنادی و صدور ضمانت‌نامه عملکرد پایین‌تری دارند علت‌ها و دلایل آن بررسی شود و برای ارتقای عملکردها چاره‌اندیشی گردد.
در این جلسه صیاد رحمان پور مدیر امور استان‌ها و شعب توضیحات جامعی از عملکرد مدیریت ارائه داد.

منبع: بانک توسعه تعاون

693927