دلیل عدم حضور برخی از چهره‌ های اصلاح طلبان در انتخابات

نائب رئیس حزب موتلفه اسلامی گفت: عدم حمایت جبهه اصلاحات از برخی از چهره‌های شاخص و عدم علاقه این افراد به حضور در میان اصلاح طلبان به این دلیل است که این افراد نمی‌خواهند هزینه عملکرد نامطلوب اصلاح طلبان را در دوره‌های گذشته پرداخت کنند.

تصویر دلیل عدم حضور برخی از چهره‌ های اصلاح طلبان در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا ترقی، نائب رئیس حزب موتلفه اسلامی درباره عبور جبهه اصلاحات از برخی نامزدها در انتخابات که پیش‌تر مورد حمایت این حزب بودند، گفت: به نظر می‌رسد عدم حمایت جبهه اصلاحات از برخی از چهره‌های شاخص و عدم علاقه این افراد به حضور در میان اصلاح طلبان به این دلیل است که این افراد نمی‌خواهند هزینه عملکرد نامطلوب اصلاح طلبان را در دوره‌های گذشته پرداخت کنند. بنابراین منطقی به نظر نمی‌رسد که هم جبهه اصلاحات و هم برخی از چهره‌های شاخص این جبهه از یکدیگر عبور کنند.

وی ادامه داد: در نهایت به نظر می‌رسد پس از تایید صلاحیت‌ها، جبهه اصلاحات بر یک نامزد انتخاباتی به اجماع برسد. از سوی دیگر جبهه اصلاحات در سال‌های گذشته قصد داشت با عبور و عدم پایبندی به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت کشور را طی کند و در نهایت نیز موفقیتی کسب نکرد. در حقیقت تمایل جبهه اصلاحات به غرب برای حل مسائل کشور، سال‌ها ایران را عقب انداخت.

ترقی در پایان تاکید کرد: از بین بردن خاک ریزهای معرفتی و فرهنگی در مقابل تهاجم غرب از دیگر اقدامات اشتباه اصلاح طلبان بود. فشارهای اقتصادی دشمن نیز در زمان عملکرد نامطلوب این جبهه افزایش یافت.

منبع: ایسنا

681596

مطالب مرتبط