به گزارش سایت خبری پُرسون، از قزوین؛ مجتبی دائیدائی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار پُرسون قزوین گفت: آیین قرعهکشی پویش «فاطمی» برای واگذاری زمین در قالب حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد و طی آن، بیش از ۲۷۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر صاحب زمین شدند.
۲۷۶ خانواده صاحب زمین شدند
مجتبی دائی دائی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به مناسبت پویش فاطمی و در راستای اجرای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، بیش از ۲۷۶ خانواده صاحب زمین شدند.
وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص اجرای قانون جوانی جمعیت در سالجاری گفت: برای این خانواده ها تعداد ۲۷۶ قطعه زمین با ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال تامین شده است که بیش از ۲۷۶ خانوار دارای سه فرزند و بیشتر را پوشش میدهد.
نحوه انتخاب متقاضیان
دائی دائی افزود: متقاضیان طرح جوانی جمعیت که پرونده های آنها به اداره کل راه و شهرسازی تحویل داده شده و مورد بررسی قرار گرفته بود در این قرعه کشی شرکت داده شدند.
سهم شهرستانها از اراضی واگذار شده
وی افزود: در قرعه کشی ۱۱ آذر ماه سالجاری بیش از ۲۷۶ خانواده بهره مند شدند که شامل شهرهای آبیک ۱۸۱ خانواده ، اقبالیه ۳۳ خانواده، شریفیه ۳۲ خانواده، آبگرم ۷ خانواده ، آوج ۲۳ خانواده می باشند.
همه متقاضیان واجد شرایط صاحب زمین شدند
مدیر کل راه و شهرسازی بیان داشت: در شهرستانهای آبیک، آوج و آبگرم با توجه به تعداد قطعات تخصیص شده، تمام متقاضیانی که در این شهرها ثبت نام کرده اند و درخواست شان مورد تایید نهایی قرار گرفته، امروز صاحب زمین شدند.
تأمین زمین برای ایثارگران
دائی دائی گفت: همچنین برای ۵۶ نفر از اقشار ویژه ایثارگران، زمین با موقعیت مناسب تامین شده که طی این مراسم تحویل خواهد شد.
حضور مسئولان در مراسم قرعهکشی
وی افزود: قرعه کشی واگذاری زمین برای خانواده های سه فرزندی و بیشتر شهرهای قزوین، آبیک، اقبالیه، آبگرم، آوج، شریفیه با حضور فرماندار آوج ، نماینده بازرسی استانداری، مدیر کل امور بانوان استانداری، معاون املاک و حقوقی اداره کل، معاون مسکن و شهرسازی، معاون شهرسازی و معماری ، رئیس اداره واگذاری، رئیس اداره حراست، رئیس اداره فناوری و اطلاعات، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، رییس اداره بازرسی و ارزیابی به شکایات و حقوق شهروندی و دیگر مسئولین و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.