پولدارترین وکیل ایران کیست؟

در مقاله «پولدارترین وکیل ایران کیست؟» تحت نظر کارشناسان مجرب به راهکار های افزایش درآمد وکلا و جذب موکل پرداخته می شود.
تصویر پولدارترین وکیل ایران کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دانشجویان رشته حقوق پس از فارغ التحصیلی و قبولی در آزمون وکلا می توانند با تقبل انواع پرونده های کیفری و‌ حقوقی، فعالیت قضایی خود را آغاز کنند؛ البته اخذ پروانه وکالت بدان معنا نیست که شخص حتما وکیلی موفق و متمکن خواهد شد، بلکه تعداد و کیفیت دعاوی سپرده شده به وی، بر شهرت و به تبع درآمد وکیل تاثیر دارد. در مقاله «پولدارترین وکیل ایران کیست؟» تحت نظر کارشناسان مجرب به راهکار های افزایش درآمد وکلا و جذب موکل پرداخته می شود.

روش های افزایش درآمد وکلا کدامند؟

عواملی که بر جذب موکل و کسب درآمد وکلا موثر است، به منظور راهنمایی حقوقدانان تازه کار در ادامه مطلب شرح شده اند:

1. تخصص در زمینه ای مشخص: تجربیات ثابت کرده است که فعالیت وکیل در حوزه ای مشخص، در نهایت منجر به بیشتر شناخته شدن و افزایش درآمد وی می شود؛ موکلین نیز ترجیح می دهند تا برای حل دعوی خویش، به وکیلی که در زمینه خاصی مهارت دارد مراجعه کنند. مثلا در صورت وقوع تصرف عدوانی املاک، افراد به دنبال شناخته شدن ترین وکیل ملکی بوده و بدیهی است وکیلی که بیشتر در زمینه سرقت فعالیت می کند، جزو گزینه های موکل‌ نخواهد بود.

2. تبلیغات و بازاریابی: همانطورکه مغازه داران برای جذب مشتری دست به انواع تبلیغات می‌ زنند، بازاریابی برای شغل های خدماتی مانند وکالت نیز حائز اهمیت است؛ تبلیغات انواع مختلفی دارند که بدین شرح می باشد:

الف) تبلیغات سنتی:

به دلیل وابستگی این نوع تبلیغات به زمان و مکان، بازاریابی سنتی بیشتر برای مشاغل غیر خدماتی مانند اغذیه فروشی ها پیشنهاد می شود؛ چاپ و پخش تراکت در منطقه و نصب بیلبورد در مسیر راه های اصلی و محلی از جمله مصادیق تبلیغات به شیوه کهن است.

از آنجایی که متقاضیان خدمات وکالتی نسبت به سایر مشاغل کمترند، باید تراکت های بیشتری چاپ شود که هزینه های بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت؛ همچنین می دانیم که بیلبوردها دائما در حال تعویض‌اند، بنابراین روش های سنتی برای جذب موکل پیشنهاد نمی شوند.

ب) تبلیغات مدرن:

با گذر زمان، ‌‌پیشرفت تکنولوژی و پا به عرصه گذاشتن اینترنت نوع بازاریابی نیز دچار تغییرات شده است؛ وکلا می توانند با استفاده از انواع رسانه ها و شبکه های مجازی، خدمات خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی‌ تبلیغ کنند. بازاریابی مدرن به روش های‌ زیر امکان پذیر می‌ باشد:

راه اندازی وب سایت و حساب های مجازی

ساختن حساب در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام به بودجه ای نیاز ندارد؛ از آنجایی که معمولا اکثر وکلا مهارت و زمان کافی برای تولید محتوا منظم و مدیریت صفحه ندارند، باید افرادی برای رسیدگی به این وظایف استخدام و دستمزدشان نیز پرداخت شود!

راه اندازی وب سایتی حقوقی روش دیگری برای جذب موکل است؛ این روش تبلیغاتی مدرن علاوه بر افرادی با مهارت بالا، نیازمند سرمایه زیادی نیز می باشد. برای بازاریابی بدین نحو، ابتدا باید دامنه و آدرسی برای وب سایت خریداری و سپس متخصصی برای طراحی سایت استخدام شود؛ همچنین اقداماتی برای اولین گزینه شدن این سایت در سرچ گوگل تحت عنوان سئو باید انجام شود.

علاوه بر دستمزدهای بالا برای سئو وب سایت، زمان زیادی(حدود 6 تا 12 ماه) برای پربازدید شدن صفحه حقوقی نیز لازم است؛ به همین دلیل، این روش بازاریابی برای شغل وکالت پیشنهاد نمی شود.

خرید تبلیغات کلیکی در سایر وب سایت ها

اگر به هر دلیلی تیم حقوقی ‌تصمیم بر تاسیس وب سایت قضایی بگیرد، باید به صورت مداوم و با فاصله زمانی مشخص، محتوا و مقاله هایی تولید و ضمن آن ها نام و تخصص وکیل تبلیغ شود؛ برای بیشتر دیده شدن مقاله های حقوقی و به تبع جذب موکل، خرید تبلیغات کلیکی از وب سایت های شناخته شده بسیار مفید واقع خواهد شد!

خرید جایگاه تبلیغاتی در وب سایت ها

بهترین و ارزان ترین روش تبلیغاتی مدرن، خرید جایگاه از وب سایت های شناخته شده است؛ در این روش هزینه های طراحی، تولید محتوا و سئو کاسته می شوند. وب سایت های حقوقی با معرفی برترین وکلا در هر زمینه مانند ملک، طلاق و… در طی مقاله های مربوطه، به جذب موکل می پردازند. برای مشاهده نمونه ای از این سبک تبلیغات کلیک کنید تا بیشتر با این روش آشنا شوید.

وکیل از ما به آدرس سایت (vakilazma.com)، یکی از بهترین سایت های حقوقی است که می توانید با خرید جایگاه از آن، نام خود را به عنوان یک وکیل متخصص و حاذق به موکلین معرفی کنید و در ادامه پرونده های حقوقی بسیاری را بپذیرید و با رسیدگی به آن ها به درآمد بالا برسید.

3. گسترش ارتباطات انسانی: تبادل نظر و ارتقاء روابط با سایر وکلا، کارشناسان دادگستری، قضات و سایر مقام های قضایی می تواند تاثیر بسزایی بر بازاریابی وکالت داشته باشد، چراکه ممکن است افراد مذکور، نسبت به تخصص وکیل پرونده هایی را به او پیشنهاد کنند. شرکت در تعاملات اجتماعی مانند کنفرانس های حقوقی بر آشنایی با اینگونه افراد موثر است.

4. به روز رسانی علم و دانش: تغییر در شرایط اجتماعی و زمانه، دائما منجر به تغییر و اصلاح قوانین می شود؛ وکیل برای حصول بهترین بازدهی طی فرآیند دادرسی به دعاوی حقوقی و کیفری، باید آگاهی اش نسبت به مواد و قوانین جدید را دائما با مطالعه و تحقیق به روز رسانی کند.

5. تعهد به شغل: اگر وکیل تعهد کاری داشته باشد، به صورت خودکار موکل های او افزایش می یابند؛ یعنی‌ وقتی پیگیری مداوم و نهایت تلاش وکیل توسط موکلین مشاهده می شود، آنها برای مشکلات حقوقی بعدیشان نیز به همان حقوقدان مراجعه خواهند کرد و او را به دیگران نیز معرفی می کنند.

6. برندسازی: برندسازی برای وکلا که از طریق بستر اینترنت ممکن است، به دو شیوه انجام می شود؛ برندساز تخصصی و برندسازی جغرافیایی. در نوع اول، وکیل نام اش را تحت عنوان تخصصی از طریق جایگاه وب سایت معرفی می کند؛ مثلا بهترین وکیل طلاق. در نوع دوم همانطور که از نامش آشکار است، برندسازی به واسطه مکان مشخصی انجام می شود؛ مانند بهترین وکیل تهران.

7. انعطاف در دستمزد: برای بسیاری از موکلین علاوه بر کیفیت خدمات حقوقی، دستمزد وکیل نیز حائز اهمیت است؛ از این رو به وکلای تازه کار، انعطاف پذیری در میزان حق الزحمه تا زمان کسب شهرت و اعتبار بیشتر پیشنهاد می شود.

کلام آخر

به دلیل تعدد فارغ التحصیلان حقوق، تنها داشتن دانش وکالت برای کسب لقب بهترین و پولدارترین وکیل ایران کفایت نمی کند؛ بلکه وکلای تازه کار باید با بکار بردن انواع روش ها، سعی بر کسب شهرت و به دنبال آن، کسب درآمد باشند که ما در این مقاله به طور کامل در رابطه با این موضوع صحبت کردیم و هر آنچه می توانست روی این موضوع تاثیر داشته باشد را بررسی کردیم. بنابراین اگر می خواهید نام شما نیز به عنوان بهترین و پولدارترین وکیل ایران شناخته شود، پیشنهاد می شود از توصیه های گفته شده غافل نشوید!

منبع: وکیل از ما

600030

سازمان آگهی های پرسون