استاندار قزوین: از سعی دولت در اصلاح اقتصاد تا شکوه مشارکت در انتخابات

محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین طی سخنانی در جمع مردم با ذکر گوشه‌هایی از فعالیتهای دولت سیزدهم در ۲سال پیش عنوان کرد: این دولت با اتکا به حمایت مردم و اندیشه مدبرانه و بهره بردن از توانایی‌های انسانی و مادی کشور، سعی دارد شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کند.
تصویر استاندار قزوین: از سعی دولت در اصلاح اقتصاد تا شکوه مشارکت در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون؛ از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جمع مردم دهستان کلنجین گفت: دولت در فضای بین المللی، هدف ارتقای اقتدار نظام و تعمیق روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه به دور از زورگویی‌ها را دنبال می‌کند و در این حوزه موفقیت‌های زیادی به دست آمده است که مهمترین آنها ارتقای تجارت، افزایش فروش نفت و انعقاد قراردادهای بین‌المللی است.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: در داخل کشور دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت قرار دارد.:

استاندار قزوین گفت: دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست برگردد و این اقدامات در آینده وضعیت اقتصادی بهتری را برای مردم رقم خواهد زد.

اعلایی در ادامه بیان کرد: در داخل استان سعی شده تا با ارتقای سلامت، مقابله با فساد، تضعیف سوء استفاده‌گران و استفاده از انسان‌های متعهد، متخصص و متدین و پیگیری مجدانه، دولت شرایط بهتری را رقم بزند.

استاندار قزوین ضمن سخنانش عنوان کرد: بصیرت مردم و عدم همراهی با دشمنان همواره نقطه قوت جمهوری اسلامی بوده است و امیدواریم در انتخابات پیش رو هم یک بار دیگر مردم دشمنان را ناامید کنند و با یک انتخابات باشکوه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

599528

مطالب مرتبط