بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان‌ها انواع مختلفی دارند که با مواد مغذی متنوعی تولید می‌شوند. افرادی که سعی در کاهش وزن و حفظ تناسب اندام دارند، در انتخاب نان محدود هستند. آن‌ها باید نان‌هایی با فیبر بالا مصرف کنند.
تصویر بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، این غلات باید چربی سوز باشند و در مدت زمانی کوتاه چربی‌های بدنتان را بسوزانند.

با مصرف مداوم نان‌های مناسب برای چربی سوزی در کنار وعده‌های غذایی مخصوص لاغری، لازم نیست به فکر گرفتن رژیم‌های خیلی سخت غذایی باشید. این مواد به‌راحتی می‌توانند چربی‌های بدنتان را آب و شما را بعد از مدتی لاغر کنند.

کدام نان‌ها برای لاغری مناسب هستند؟

نان‌ها مواد غذایی بسیار مهمی هستند که بسیار از کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند به‌هیچ‌عنوان آن‌ها را از سبد غذاییتان حذف نکنید. این غلات خوشمزه فوایدی را برای بدنتان به‌ارمغان می‌آورند که از جمله آن‌ها می‌توان به چربی سوزی اشاره کرد.

اما کدام غلات بهترین گزینه برای چربی سوزی هستند؟

بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان‌های حاوی فیبر

فیبر یکی از مواد مغذی بیشتر نان‌ها است که به حرکت دستگاه گوارشتان کمک می‌کند و مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برای لاغری دارد. در واقع بدن برای هضم فیبر‌ها تلاش زیادی می‌کند، برای همین با مصرف مداوم مواد غذایی فیبردار احساس سیری خواهید داشت. وقتی که احساس سیری دارید نیز دیگر میلی به خوردن غذای اضافه ندارید و به‌مرور چربی‌هایتان از بین می‌روند.

نان‌های سبوس دار

نان‌هایی را بخرید که مقادیر مناسبی سبوس دارند. سبوس از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند و شما را به رویایتان می‌رساند. سبوس تا مدت زیادی در معده‌ شما باقی می‌ماند، به همین دلیل با مصرف مداوم آن احساس سیری می‌کنید و کمتر گرسنه می‌شوید.

بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان بربری

یکی از نان‌های کم‌کالری که به‌دلیل داشتن سبوس کمک زیادی به لاغریتان می‌کند، نان بربری است. مقادیر مناسب سبوس در این نان تا مدت زیادی شما را سیر نگه می‌دارد؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید نان بربری را مصرف کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

یک کف دست نان بربری بین ۷۵ تا ۸۰ کالری دارد؛ بنابراین با خیال راحت این نان را جزء وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار یا شامتان بگذارید و نگران افزایش وزن یا چاقی نباشید.

بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان تافتون

نان تافتون یکی دیگر از خوشمزه‌ترین و بهترین نان‌ها برای لاغری و چربی سوزی است که در گذشته آن را بدون‌نمک می‌پختند.

کالری هر کف دست نان تافتون تقریباً نصف یک کف دست نان بربری یعنی حدود ۳۵ کالری است؛ بنابراین اگر روی تصمیمتان بابت لاغری و کاهش وزن مصمم هستید، مصرف این نان را جزء برنامه غذاییتان قرار دهید.

بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان سنگک

نان‌های سنگک سبوس‌دار جزء بهترین غلات برای لاغری و چربی سوزی هستند. نان‌های سنگک معمولاً با آرد کامل پخته می‌شوند، به همین دلیل ترکیبات و مواد مغذی زیادی دارند و برای سلامتی‌تان نیز مفید هستند.

هر کف دست نان سنگک بین ۷۵ تا ۸۰ کالری دارد.

بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان جو

نان جو به‌دلیل‌اینکه از آرد جو تولید می‌شود، حاوی مقادیر بالای فیبر است؛ فیبر نیز احساس گرسنگی‌تان را کمتر می‌کند و باعث لاغری و تناسب اندام می‌شود. نان جو قدرت بسیار بالایی در لاغری نسبت به نان گندم دارد؛ بنابراین حتماً آن را برای چربی سوزی مصرف کنید.

هر کف دست نان جو بین ۷۵ تا ۸۰ کالری دارد.

بهترین نان ها برای کاهش وزن و لاغری کدامند؟

نان تست

صبحانه با نان تست یکی از بهترین ایده‌ها برای لاغری و کاهش وزن است. درواقع صبح زمان مناسبی برای مصرف نان تست است. نان تست را با آرد روگن یا آرد گندم تهیه می‌کنند که برای چربی سوزی تست با آرد گندم پیشنهاد می‌شود.

در هر عدد نان تست ۷۵ تا ۸۰ کالری وجود دارد.

منبع: روزیاتو

572523