واکنش آذری جهرمی از رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش

کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است.
تصویر واکنش آذری جهرمی از رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش

به گزارش سایت خبری پرسون، آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات با انتشار یک نمودار مقایسه‌ای از میزان جستجوی گوگل در هفته اخیر که نشان دهنده سبقت گرفتن ماجرای صادق بوقی به پرونده فساد چای دبش است نوشت: اگر روزنامه دار بودم، شاید پاسخ تیتر یک امروز همشهری را با این نمودار مقایسه‌ای جستجوی در گوگل می‌دادم…

روزنامه همشهری در شماره امروز خود تیتر یک را به صادق بوقی اختصاص داد و پرسید: چرا کمپین صادق بوقی فراگیر شد؟

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است. فرضی که نمودار مقایسه‌ای گوگل ظاهرا آن را اثبات کرده است..

نمودار مقایسه‌ای میزان جستجو در گوگل برای صادق بوقی و چای دبش

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

منبع: فرارو

561903

سازمان آگهی های پرسون