قیمت اتریوم در روز جمعه سیاه ۲۰۲۲ و قیمت آینده

بررسی سابقه قیمت یک محصول برای درک رفتار نوسانی آن و سطوح مقاومت و پشتیبانی اهمیت دارد. به همین دلیل باید ابتدا به بررسی قیمت اتریوم در حدود جمعه سیاه ۲۰۲۲ بپردازیم. با بررسی این موضوع می‌توانیم قیمت آینده اتریوم را پیش‌بینی کنیم.
تصویر قیمت اتریوم در روز جمعه سیاه ۲۰۲۲ و قیمت آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، سیستم استخراج اتریوم از proof-of-work mining به proof-of-stake mining تغییر کرده است. این تغییر در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ کامل شد. شبکه بلاک‌چین نیز با تغییرات ماینر‌ها دچار تغییرات گسترده‌ای شد. اخیرا بروزرسانی شاپلا که در انتظار آن بودیم نیز منتشر شد و با این بروزرسانی مخاطبان می‌توانند اتریوم‌های نسخه ۲.۰ خود را استفاده کنند.از این رو بهتر است بیشتر با سیستم بلاکچین اتریوم آشنا شویم.

ویتالیک بوترین پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز اتریوم را در ۲۰۱۵ طراحی کرد. همراه با اتریوم بنیاد اتریوم نیز برای پشتیبانی ساخته شد. تفاوت اتریوم با بیت‌کوین در قابلیت برنامه ریزی آن است و هم اکنون یکی از قابل اعتمادترین و محبوب‌ترین رمزارز‌ها است. اتریوم برای سازگاری با سطح گسترده‌ای از نرم افزاره توسعه یافته است. کابران اتریوم می‌توانند به واسطه استفاده از قرارداد‌های هوشمند، برنامه‌های غیر متمرکز را طراحی کنند که قرارداد‌های خود اجرائی با قوانین از پیش تعریف شده هستند. بر همین اساس اتریوم برای تبدیل شدن به دومین رمزارز جهان کریپتو گسترش یافت.

قیمت اتریوم در روز جمعه سیاه ۲۰۲۲ و قیمت آینده

بر اساس تاریخچه معاملاتی در جمعه سیاه ۲۰۲۲ ارزش معاملاتی اتریوم از قیمت ۲ هزار دلاری اکنون پایینتر بود؛ در ۵ نوامبر ۲۰۲۲ قیمت اتریوم به ۱۲۰۳ دلار رسید. روز پس از جمعه سیاه قیمت اتریوم به ۱۲۲۷ دلار افزایش یافت. کارشناسان اعتقاد دارند در جمعه سیاه سال جاری میلادی قیمت اتریوم حداقل ۱۸۸۷ دلار و حداکثر ۲۰۸۹ دلار خواهد بود. همچنین کارشناسان قیمت متوسط اتریوم را حدود ۲۰۸۹ دلار پیش‌بینی می‌کنند. بررسی قیمت گذشته یک محصول از این جهت به تشخیص ارزش فعلی و پتانسیل قیمتی آن محصول کمک می‌کند حائز اهمیت است. با بررسی قیمت گذشته معامله گران می‌توانند سطوح حمایت و مقاومت را پیش‌بینی کنند.


قیمت‌های تاریخی همچنین به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا معیار‌های مفیدی مانند حجم معاملات و نوسانات را در دوره‌های زمانی مختلف محاسبه کنند. این می‌تواند به ارزیابی ریسک و پیش بینی حرکت‌های بالقوه آینده کمک کند. پاسخ سوال «آیا قیمت اتریوم می‌تواند در جمعه سیاه ۲۰۲۳ افزایش یابد؟»، بسته به شرایط و رفتار بازار می‌تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، اگر ثابت شود که بازار در حال حرکت رو به‌جلو و افزایش است، قیمت اتریوم نیز می‌تواند افزایش یابد.

منبع: آنا

547882