ادارات و سازمان‌ها و مسئولان از رابطه ناسالم پرهیز کنند

رئیس‌جمهور گفت: پارتی‌بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است.
تصویر ادارات و سازمان‌ها و مسئولان از رابطه ناسالم پرهیز کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شهر یاسوج در ورزشگاه تختی این شهر به حماسه پد خندق و جزیره مجنون و سلحشوری جوانان این استان اشاره کرد و گفت: حماسه پد خندق را هرگز از یاد نمی‌بریم.

وی گفت: این شور شما به خاطر دلدادگی به انقلاب و پاسداری از خون شهیدان و ولایی بودن شما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس جمهور افزود: وقتی به گذشته مردم این استان نگاه می‌کنیم غیرت و شجاعت و مقاومت و ایمان و ایستادگی شما زبانزد است.

رئیسی گفت: وضع موجود در استان باید به طرف وضع مطلوب برود امروز کارهایی که در گذشته انجام شده را به بهره‌برداری رساندیم.

وی در ادامه از سد چمشیر و پتروشیمی و همچنین کارگاه‌ها و کارخانه‌های تعطیل شده یاد کرد و گفت: بسیاری از طرح‌ها به بهره‌برداری رسیدند و بسیاری از طرح‌های راکد نیز دوباره احیا شدند باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم در دور دوم سفر مشکلات شناسایی می‌شود یکی از مشکلات مسئله مسکن است که ما هر ماه جلسه شورای مسکن را تشکیل می‌دهیم و وضعیت را بررسی می‌کنیم.

رئیس جمهور به وضعیت مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: وضعیت مسکن را جویا شدم کار از مدت‌ها پیش آغاز شده در مرکز استان هم کار شروع شده و ۱۰ هزار واحد مسکن ساخته می‌شود.

رئیسی به موضوع مهم اشتغال و خانواده‌هایی که چشم انتظار رفع بیکاری جوانان خودشان هستند اشاره کرد و گفت: این مشکل باید برطرف شود آمار بیکاری را که گرفتیم بیکاری در استان شما کاهش یافته است اما همچنان باید برای ایجاد اشتغال کار کرد.

رئیس جمهور یکی دیگر از موضوعات مهم برای استان کهگیلویه و بویراحمد را جاده‌های مواصلاتی استان دانست و گفت: بودجه لازم را برای این جاده‌ها در نظر گرفته‌ایم تا سوانح را کاهش داده و به گردشگری کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به جاده مهم در استان که از مصوبات سفر رهبری معظم انقلاب بوده اشاره کرد و گفت: جاده پاتاوه دهدشت اکنون به بهره‌برداری رسید.

رئیس رئیس جمهور به سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت: سد تنگ سرخ باید شروع شود عقب ماندگی در آن باید جبران گردد تا در خدمت مردم قرار گیرد و شرط آن مدیریت انقلابی است.

آیت الله رئیسی خطاب به مردم گفت: بدانید ما امروز در دولت در دستگاه‌های اداری سخت نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم مانند آنچه که در کارخانه قند یاسوج صورت گرفت.

وی افزود: در قوه قضاییه که بودم دیدم که کارگران ناراحت هستند اما الان کارگران با چرخه تولید خوشحال شده‌اند و اشتغال بسیار خوبی ایجاد شده است.

رئیسی گفت: در مسیر که می‌آمدم به جوانان گفتم در ادارات و سازمان‌ها باید روابط عادلانه برقرار شود هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها و مسئولان در خدمت مردم باشند و از رابطه ناسالم پرهیز کنند.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم یاسوج افزود: برای روستاییان و عشایر هم اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده تا آبرسانی و زیرساخت مناسب برای آنها داشته باشیم.

وی افزود: در زلزله سی سخت به آن شهر رفتم امروز ۲۰۰۰ واحد مسکونی بازسازی و مقاوم سازی شده است.

وی در ادامه به نیروهای بومی در شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: می‌بایست در شرکت‌ها از نیروهای بومی استفاده شود.

وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولیت با شما مدیران است و شما باید تصمیم بگیرید هر چند که مشورت با دیگران لازم است اما مسئولیت با شماست که کارهای مردم را پی‌گیری کنید.

رئیس‌جمهور در ادامه خطاب به مردمی که شعار می‌دادند یار امام خوش آمد گفت: شما یاران رهبری هستید و ما هم سرباز رهبر هستیم

.منبع: فارس

503681

مطالب مرتبط