دولت رئیسی زبان گفت‌وگو با دنیا را بهتر از دولت‌ روحانی می‌داند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: هر کس در هر جایگاهی مردم را ناامید کند و بذر امید را در دل مردم بخشکاند، خائن است.
تصویر دولت رئیسی زبان گفت‌وگو با دنیا را بهتر از دولت‌ روحانی می‌داند

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا فریدونی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فامنین، نقد منصفانه را موجب پویایی و حیات جامعه عنوان کرد و افزود: در نقد سازنده فرد از روی خیرخواهی و دلسوزانه انتقاد می‌کند از این رو مرز بین نقد و تخریب کاملا مشخص است.

وی بااشاره به اینکه باید نقاط قوت و ضعف‌ها را بیان کنیم زیرا این یک روش قرآنی است تصریح کرد: متاسفانه برخی علی‌رغم دیدن دستاوردهای خوب و سازنده دولت و مدیران استانی فقط مسیر تخریب را در پیش گرفته‌اند!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر اینکه روی کار آمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شعارهای انقلاب را احیا کرد گفت: همه امید دولت قبلی به کشورهای غربی و کدخدا بود و پیشرفت کشور را در گرو عمل به تعهدات برجام می‌دانست!

وی بااشاره به اینکه امروز دولت در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی توانسته به توفیقات فراوانی دست یابد اظهار داشت: برخی به طعنه می‌گفتند مگر شما زبان صحبت کردن با دنیا را می‌دانید؟ اما زمان نشان داد که این دولت با حفظ عزت و جایگاه نظام اسلامی، زبان گفت‌وگو با دنیا را بهتر از دولت‌ قبلی می‌داند.

فریدونی به عملکرد موفق سیاست خارجی کشور درخصوص اضمحلال گروهگ منافقین در کشورهای خارجی ‌اشاره کرد و گفت: اکنون مقامات آلبانی دیگر اجازه نمی‌دهند که منافقان در خاک این کشور علیه ایران توطئه کنند و به آنها این فرصت را داده تا هر چه زودتر خاک این کشور را ترک کنند.

وی جوان‌گرایی را یکی از اصول اساسی دولت و مدیران ارشد استانی در دستیابی به اهداف عنوان کرد و افزود: اکثر مسئولان در شهرستان فامنین از قشر جوان هستند زیرا مدیریت ارشد استان معتقد است که باید به جوان‌ها اعتماد کرد و امور را به آنها سپرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در بخش دیگری از سخنانش به بیان برخی از اقدامات بزرگ دولت و مدیران ارشد در استان ‌اشاره کرد و اظهار داشت: دسترسی به آب پایدار و سالم، تامین برق پایدار و مطمئن، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برقراری پرواز حجاج از فرودگاه همدان، تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تلاش برای ثبت جهانی هگمتانه را تنها بخشی از اقدامات مسئولان در راستای خدمت به مردم برشمرد.

وی در ادامه به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مشارکت در انتخابات یک اصل است لذا در انتخابات باید به چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت توجه جدی شود.

فریدونی با تاکید بر اینکه رفتار مجریان در انتخابات باید عادلانه و متوازن باشد خاطرنشان کرد: مدیران برای پیشبرد کارهای مردم باید تعامل و همکاری با نمایندگان را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

کیهان

492375