پیش بینی هواشناسی تهران یکشنبه 7 اسفند 1401

گزارش هواشناسی تهران یکشنبه 7 اسفند 1401 حاکی از رگبار و رعد و برق در غرب استان است.
تصویر پیش بینی هواشناسی تهران یکشنبه 7 اسفند 1401

به گزارش سایت خبری پرسون،بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، وضعیت جوی این استان آسمانی صاف تا کمی ابری، رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات همچنین افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمانی صاف تا کمی ابری، رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات همچنین افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. امشب و فردا (۶ و ۷ اسفند) به‌خصوص در غرب و ارتفاعات غرب استان رگبار پراکنده وزش باد با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

از بعد از ظهر شنبه تا روز سه‌شنبه(۶ تا۹ اسفند) در بعضی ساعات به‌ویژه در اوایل صبح و ساعات شب در مناطق پرتردد شهری به تناوب افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

برای امروز کاهش دما و از فردا افزایش نسبی دمای روزانه دمای بیشینه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۷ اسفند) نیمه‌ابری گاهی غبار صبحگاهی با احتمال بارش پراکنده به‌تدریج کاهش ابر و در بعد از ظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای ۸- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

منبع:ایسنا

464618