جهان تغییر نه تقدیر

این جهان، جهان تغییرات است نه تقدیر و زمان ما محدود است. لذا نباید آن را با تقلید از زندگی دیگران هدر دهیم. هیچ چیز شما را زندانی نمی‌کند مگر افکارتان پس بیاییم تغییر کنیم تا بهتر زندگی کنیم.
تصویر جهان تغییر نه تقدیر

به گزارش سایت خبری پرسون، قربانعلی تنگ شیر در یادداشتی نوشت: برای زیستن باید تغییر کرد، درد کشید و از آنچه دوست داشت گذشت. برای تغییر کردن نیاز است عادات و خاطرات بد را از یاد برد و دوباره متولد شد. انتخاب با خود فرد است؛ آدمی بیش از هر چیز دیگری به امنیت، آرامش و راحتی نیاز دارد.

باید پذیرفت که زندگی خلاصه‌ای از اشتیاق‌ها و افسوس هاست و افسوس چهره‌ی دیگری از عشق به زندگی است که جایگزین اشتیاق می‌شود. آنچه مهم است به چشم دیده نمی‌شود و آنچه گفتنی است در قلب می‌ماند تا در سکوت ابراز شود.

باید اشتباهاتمان را دوست داشته باشیم زیرا آن‌ها گران‌ترین تجربه‌ها هستند چراکه برایشان هزینه‌های گزافی پرداخته‌ایم. لازم نیست دنیای بهتری بسازید همین که دنیای خصوصی خودتان را بهتر کنید خدمت بزرگی کرده اید.

باید با اندیشه خودمان صادق باشیم و راز شاد بودن در این است که در هر لحظه از عمر از صمیم قلب بابت آنچه در زندگی داریم سپاسگزار باشیم و از آن لذت ببریم.

این جهان، جهان تغییرات است نه تقدیر و زمان ما محدود است. لذا نباید آن را با تقلید از زندگی دیگران هدر دهیم. خداوند هر کدام از ما را به صورت یکتا و تکرار نشدنی خلق کرده است.

به یکدیگر اجازه حرف زدن بدهیم هیچ چیز به اندازه حرف زدن بر قلب، احساس و فکر ما تاثیر ندارد. کلمه‌ها قدرتی دارند که می‌توانند کوه‌های درون فکر ما را جابجا کنند. سکوت، نشنیدن و نادیده گرفتن بعضی رفتارها آرامش می‌آورد؛ با زندگی نباید وارد جنگ شد بلکه باید با آن ساخت.

مهربان بودن بهترین قسمت انسان بودن است. آرام آرام خود را تغییر دهید تا تاثیرات آن را بر رفتار طرف مقابلتان ببینید. اینکه آدم‌ها خوب نمی‌بینند زیاد مهم نیست این که خوبی‌ها را نبینند خیلی درد دارد. هیچ چیز شما را زندانی نمی‌کند مگر افکارتان پس بیاییم تغییر کنیم تا بهتر زندگی کنیم.

منبع: آفتاب یزد

463102