پیش بینی هواشناسی قزوین پنجشنبه 20 بهمن 1401

گزارش هواشناسی قزوین پنجشنبه 20 بهمن 1401 حاکی از بارش برف و گاهی وزش باد است.
تصویر پیش بینی هواشناسی قزوین پنجشنبه 20 بهمن 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای فردا ۲۰ بهمن ماه با توجه به اینکه هوا تا حدودی سردتر می‌شود، بارش برف و گاهی وزش باد را خواهیم داشت، در مناطق کوهستانی نیز بارش برف با احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.مریم بهروزی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی تا صبح روز جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱، منطقه به‌طور متناوب تحت تأثیر سامانه بارشی قرار دارد که پیامد آن در برخی ساعات بارش باران و برف است.

وی ادامه داد: برای فردا ۲۰ بهمن ماه با توجه به اینکه هوا تا حدودی سردتر می‌شود، بارش برف و گاهی وزش باد را خواهیم داشت، در مناطق کوهستانی نیز بارش برف با احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: از بعدازظهر شنبه ۲۲ بهمن تا روز دوشنبه ۲۴ بهمن مجدداً استان قزوین به تناوب تحت تأثیر سامانه بارشی دیگری قرار می‌گیرد که بارش برف، گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی کولاک برف را به همراه دارد، به لحاظ دمایی نیز همچنان استقرار هوای سرد را در استان خواهیم داشت.

بهروزی خاطرنشان کرد: کمینه دمای استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شب گذشته در ایستگاه آوج با دمای ۴ درجه زیر صفر بود، بیشینه دما نیز مربوط به ظهر روز گذشته در ایستگاه بوئین‌زهرا با دمای ۱۴ درجه سلسیوس بوده است.

وی تأکید کرد: دمای قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین منفی یک درجه و ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع:ایسنا

461910