پیش بینی هواشناسی زنجان یکشنبه 7 اسفند

گزارش هواشناسی زنجان یکشنبه 7 اسفند حاکی از ورود سامانه بارشی ضعیف است.
تصویر پیش بینی هواشناسی زنجان یکشنبه 7 اسفند

به گزارش سایت خبری پرسون،مدیرکل هواشناسی زنجان گفت: سامانه بارشی ضعیف وارد استان زنجان شده که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

محمدرضا رحمان نیا گفت: به سبب عبور سامانه بارشی احتمال افزایش پوشش ابر و بارش‌های خفیف و محلی طی روز جاری در مناطق مختلف استان وجود دارد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و با وزش باد، وقوع کولاک مقطعی نیز در نواحی کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: در روزهای هفته پیش رو نیز شرایط جوی استان پایدار است و بارندگی برای آن پیش بینی نمی‌شود دمای هوا امروز با کاهش حدود سه درجه‌ای مواجه می‌شود و از یکشنبه تا پایان هفته آینده دمای هوا در استان افزایش خواهد یافت.

رحمان نیا افزود: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان منفی چهار درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه سردتر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه داده‌های هواشناسی بیانگر نرمال بودن بارش‌ها از نیمه اسفند تا نیمه فروردین است، گفت: همین داده‌ها دمای این بازه زمانی را در اغلب مناطق به غیر از نوار باریکی از شمال استان نرمال نشان می‌دهد.

رحمان نیا افزود: همچنین این داده‌ها نشان می‌دهد که بارش‌های نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت در شمال و شرق استان کمی بیشتر از نرمال خواهد بود.

منبع:مهر

464632