معرفی هتل پارسیان آزادی رامسر به همراه تصاویر

هتل پارسیان آزادی رامسر از جمله هتل های رامسر می‌باشد که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم.
تصویر معرفی هتل پارسیان آزادی رامسر به همراه تصاویر

به گزارش سایت خبری پرسون، هتل پارسیان آزادی رامسر از جمله هتل های رامسر می‌باشد که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. رامسر شهری با طبیعتی زیبا و سرسبز در شمال کشور عزیزمان ایران است. رامسر در غرب استان مازندران واقع شده‌. جاذبه‌های گردشگری و طبیعتی با تنوع بالا، در این شهر زیبا قرار دارد. قرارگیری این جاذبه‌ها در کنار یکدیگر توانسته، شهری توریستی از رامسر بسازد که در تمام طول سال میزبان مسافرانی از داخل و خارج کشور است.

رامسر به‌خاطر داشتن زیبایی‌های قابل‌توجه، لقب عروس مازندران را ازآن خود کرده است. گردشگرانی که می‌خواهند به یکی از شهرهای شمالی ایران سفر کنند، بدون شک رامسر را به عنوان مقصد گردشگری و اقامتی خود برمی‌گزینند. اینگونه برای چند روزی می‌توانند از شلوغی‌ها، آلودگی‌ها و دغدغه‌های کاری و زندگی رها شوند و روز خودشان را در آرامش سپری کنند. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد سفر به رامسر را دارید و دنبال مکانی برای اقامت هستید، هتل پارسیان آزادی رامسر را مد نظر داشته باشید.

سوئیت ماه عسل هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی رامسر متشکل از ۱۵۰ واحد اقامتی می‌باشد. این واحدها عبارت اند از اتاق‌های دونفره توئین و دوبل، سوئیت‌های ماه‌عسل و دونفره، اتاق‌های سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره. در اتاق‌های هتل‌ پارسیان رامسر امکانات مطلوبی نظیر آب‌معدنی رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت و شبکه پخش فیلم و چای‌ساز قرار داده شده‌است. امکانات دیگری که در داخل اتاق‌های هتل‌ پارسیان رامسر ارائه ‌شده عبارت است از حمام اختصاصی مجهز، یخچال، صندوق امانات، کمد لباس و تلفن.

استخر هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان آزادی خدمات تفریحی همچون استخر، سونا و جکوزی، آبگرم‌های معدنی و طبی دارد. برای استفاده از این امکانات لازم است هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. همینطور پارک و زمین ‌بازی کودک و زمین ورزش برای بزرگ‌سالان در هتل پارسیان رامسر وجود دارد. قطعا با اقامت در هتل پارسیان رامسر می‌توانید لحظات به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. اینگونه برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد.

ادرس هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان رامسر در خیابان شهید رجایی واقع شده است و وضعیت دید واحدهای اقامتی آن به صورتی است که به کوه، دریا، جنگل و محوطه هتل مشرف است. فاصله هتل پارسیان رامسر تا دریا حدودا 2 کیلومتر می‌باشد که از جمله مزیت‌های آن به شمار می‌آید.

صبحانه هتل پارسیان آزادی رامسر

رستوران شقایق دارای گنجایش 400 نفر بوده و در طبقه اول با طبخ انواع متنوع غذاها به مسافران سرویس ارائه می‌دهد. سرو صبحانه در هتل پارسیان رامسر از هشت صبح تا ده و نیم صبح، سرو ناهار از دوازده و نیم تا چهار بعد از ظهر، سرو شام از هشت شب تا یازده شب صورت می‌گیرد.

در طبقه همکف هتل پارسیان، کافی شاپی با گنجایش 150 نفر قرار دارد. کافی‌شاپ با ارائه انواع نوشیدنی‌های متنوع و خوش‌طعم و دسرها بدون شک لحظات خوشی را برایتان رقم می‌زند. با وجود رستوران و کافی شاپ هتل چنانچه دوست داشتید غذا را در اتاقتان میل کنید می‌توانید از خدمات روم سرویس هتل بهره‌مند گردید.

فاصله هتل تا مکان‌های دیدنی نزدیک

·فاصله هتل تا موزه کاخ رامسر: حدود ۶۰۰ متر

·فاصله هتل تا پارک ملی رامسر: حدود ۱ کیلومتر

·فاصله هتل تا ساحل توسکا سارا: حدود ۳.۶ کیلومتر

·فاصله هتل تا موزه مردم‌شناسی رامسر: حدود ۵.۶ کیلومتر

فاصله هتل تا مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر: حدود ۱۳.۷ کیلومتر

تاریخچه هتل پارسیان آزادی رامسر

رامسر در بخش غرب استان مازندران قرار دارد و به عنوان مرز بین مازندران و گیلان سرسبز شناخته می شود. رامسر از شمال به دریای بی کران خزر، از شرق به شیرود، از غرب به شهر چابکسر و دهستان اوشیان در استان گیلان و از جنوب به کوه های البرز راه دارد.

این شهر باوجود داشتن جنگل‌های غنی سرسبز و دریای آبی خزر از جمله بهترین و پرطرفدارترین شهرهای شمالی می‌باشد. به هر نقطه‌ای از رامسر که نگاهی بیندازید، تنها زیبایی خواهید یافت. این شهرستان از دو شهر، 1 بخش به همراه 4 دهستان تشکیل شده‌است.

هرچند رامسر در استان مازندران قرار دارد، اما نکته قابل توجه آن است که به خاطر نزدیکی به استان گیلان، از فرهنگ و آداب و رسومی شبیه به استان گیلان برخوردار می‌باشد و شباهت اندکی به سایر شهرهای استان مازندران دارد.

هتل پارسیان رامسر از جمله هتل‌های باسابقه و چهار ستاره در شهر رامسر شناخته می‌شود. هرچند ساخت این هتل به قبل از انقلاب برمی‌گردد؛ با این حال در سال ۹۶ برای بالابردن سطح خدمات و امکاناتش مورد بازسازی کامل قرار گرفت. هتل پارسیان رامسر شامل دو ساختمان است. ساختمان‌های هتل پارسیان رامسر به نام‌های هتل قدیم و هتل جدید شناخته می‌شوند.

هتل پارسیان رامسر نوع قدیمش در دامنه کوه‌های با پوشش سبز با محوطه‌ای زیبا در سال ۱۳۱۲ ساخته‌ شده و از جمله پیشگامان صنعت مدرن هتلداری می باشد. هتل قدیم رامسر در ۵ هزار مترمربع زمین بنا شده و متشکل از ۳ طبقه می‌باشد. هتل پارسیان رامسر نوع جدیدش متشکل از ۳ طبقه بوده و با داشتن دیزاین مدرن در سال ۱۳۳۷ ساخته ‌شده است.

داشتن چشم‌انداز فوق‌العاده از جنگل و دریا باعث محبوبیت این هتل در میان گردشگران شده ‌است. هتل پارسیان رامسر با داشتن موقعیت مکانی بسیار عالی، دسترسی مطلوبی به مناطق گردشگری پرطرفدار دارد. همین موضوع باعث جلب توجه گردشگران بسیاری شده است. در کنار هتل پارسیان، پارک ملی رامسر واقع شده است. در هر ساعتی از شبانه‌روز این امکان را دارید تا به این پارک رفته و لحظات شیرینی را برای خود رقم بزنید.

در فاصله ۳ کیلومتری این هتل منطقه آبگرم و موزه تماشاگه خزر قرار دارند و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران پیشنهاد می‌شود. چنانچه با هواپیما سفر می‌کنید، خوب است بدانید، فرودگاه شهر رامسر در حدود ۳ کیلومتری این هتل قرار گرفته است. تنها لازم است بلیط هواپیما را خریداری کرده و با رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. ساحل دریا و پلاژهای رامسر با هتل پارسیان رامسر ۴ کیلومتر فاصله داشته و در دسته جاذبه‌های دیدنی این شهر قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

نمی‌شود زیبایی رامسر را نادیده گرفت. به قول معروف هر چه خوبان همه دارند، این شهر در استان مازندران یک‌جا در دل خود جای داده است. در این مقاله به معرفی هتل پارسیان آزادی رامسر پرداختیم. هتلی با قدمت و زیبایی‌ بی‌پایان که بدون شک با اقامت در آن، خاطراتی فراموش‌نشدنی خواهید ساخت.

اقتباس شده: ایران هتل آنلاین

444225