اختصاص ۳۰میلیارد ریال اعتبار نوسازی به مدارس گرمسار

نماینده گرمسار و آرادان گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس گرمسار در نظر گرفته شده است.
تصویر اختصاص ۳۰میلیارد ریال اعتبار نوسازی به مدارس گرمسار

به گزارش سایت خبری پرسون، اردشیر مطهری از بررسی و رفع مشکلات مدارس گرمسار در نشستی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد و ابراز کرد: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نماینده مجلس به تجهیز و نوسازی مدارس گرمسار اختصاص یافت.

وی افزود: مقرر شده تا با هماهنگی مدیران مدارس و اداره آموزش و پرورش مبلغ یک میلیارد ریال در هر مدرسه گرمسار هزینه شود تا بتوانیم شاهد ارتقای تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان باشیم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات مدارس سطح شهرستان، دیدار چهره به چهره مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس با مدیران مدارس شهرستان گرمسار انجام خواهد شد و از سوی دیگر سرویسی برای رفت و آمد فرهنگیان از گرمسار به ایوانکی و بالعکس اختصاص پیدا خواهد کرد.

آغاز عملیات بتن‌ریزی تقاطع غیر همسطح آرادان

مطهری با بیان اینکه عملیات بتن‌ریزی تقاطع غیر همسطح آرادان آغاز شده است، تاکید کرد: تا کنون مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح آرادان در بهمن ۹۷ کلنگ زنی شد اما در بودجه ۹۸ و ۹۹ اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده بود، تاکید داشت: با اخذ اعتبارات خواهیم توانست عملیات ساخت و ساز این تقاطع را تسریع کنیم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس همچنین از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه دانشگاه گرمسار و اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات مورد نیاز دانشکده فنی و مهندسی در سال جاری خبر داد.

مطهری با بیان اینکه تأمین ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات استان سمنان برای این مجموعه دانشگاهی گرمسار پیگیری می‌شود، ابراز کرد: ۵۵ درصد از صنعت استان سمنان در گرمسار است و به دلیل نزدیکی به پایتخت می‌بایست رشته‌های فنی موجود در دانشگاه این شهرستان با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت مرکز کشور توسعه بهتری یابند.

441818