مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

آماده سازی و انجام تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره) شهر اراک

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در آستانه ی برگزاری مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر که این رویداد ورزشی برای اولین بار در تاریخ ورزش استان صورت می گیرد، آماده سازی و انجام تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره)شهر اراک انجام شده است.
تصویر آماده سازی و انجام تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره) شهر اراک

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، عابد حقدادی افزود: با توجه به بازیِ مرحله نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم آلومینیوم سازی اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره) شهر اراک انجام شده است.

وی ابراز کرد: در این راستا اقدامات لازم به منظور حضور تماشاگران با ظرفیت ۳۰ درصد در دستورکار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار گرفته است.

وی رسیدگی به بحث آبِ شرب،سرویس های بهداشتی،دوربین های مدار بسته،نور محوطه،پارکینگ ها و نور داخلی استادیوم در دستور کار قرار گرفته و در حال رفع معایب هستیم.

حقدادی با بیان اینکه با رفع معایب موجود ان‌شاءالله روز دوشنبه در خدمت مردم شریف شهر اراک و استان مرکزی خواهیم بود، گفت: امید می رود برنامه ریزی های خوبی برای حضور بدون دغدغه مردم و ورزش دوستان در استادیوم امام خمینی(ره)اراک صورت گیرد تا بتوانند بعنوان یار دوازدهم تشویق کننده تیم آلومینیوم سازی باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران و هواداران،خاطرنشان ساخت:طبق جلسات برگزار شده و نظر مساعد کمیته ورزش استان؛انشاالله پس از تصویب در شورای تأمین شهرستان اراک،باشگاه آلومینیوم سازی مکلف به فروش بلیط ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده می باشد.

حقدادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امید می رود شاهد حضور و موفقیت این تیم در نیمه نهایی و پس از آن در فینال جام حذفی باشیم و تیم آلومینیوم سازی اراک بار دیگر در عرصه فوتبال کشور تاریخ ساز شود.

وی تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان است که آلومینیوم سازی اراک درصورتِ پیروز شدن بعنوان نماینده ی استان به مرحله ی جام حذفی راه پیدا می کند.

حقدادی با ابراز امیدواری از فینالیست و قهرمان جام حذفی شدنِ تیم آلومینیوم سازی اراک، بیان داشت:قطعا با غیرت و تلاش بازیکنان تیم آلومینیوم قهرمانیِ این تیم دور از دسترس نیست و انشاالله میسر خواهد شد.

وی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با همکاری مجموعه دستگاه های انتظامی و امنیتی، استانداری مرکزی، هیئت فوتبال، راهداری، فرمانداری، شهرداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان انجامِ اقدامات لازم‌ را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه مشکلی برای حضور تماشاگران به منظور تماشای مسابقه فوتبال در روز دوشنبه‌ وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ابزار امیدواری از حضور چشمگیرِ هواداران و بدنبالِ آن موفقیت تیم آلومینیوم اراک،خاطرنشان ساخت:از آنجا که ظرفیت ورزشگاه محدود می باشد،سعی بر این است که این بازی در یک یا دو پارک سطح شهر اراک بصورت مستقیم برای شهروندان پخش شود‌.

حقدادی گفت: امید می‌رود هوادارنی که موفق به دریافت بلیط نشده اند در منزل و در کنار افراد خانوادهداز طریق گیرنده های تلویزیونی،نسبت به تماشای این بازی اقدام کنند.

وی در پایان با ابزار امیدواری از برگزار شدنِ مطلوبِ این رویداد مهم ورزشی، تاکید کرد: انتظار می رود فقط افرادی که موفق به تهیه بلیط شده اند در استادیوم حضور پیدا کنند تا انشاالله این بازی بدوم دغدغه برگزار و مشکلات و پیامدها و جرایمی متوجهِ باشگاه و ورزش استان نشود

393001