بستری 1065 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد که هزار و ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.
تصویر بستری 1065 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون،محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۶۳ نفر از این بیماران بد حال و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

محمد پهلوان افزود: همچنین در حال حاضر ۷۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بستری شدگان روزانه کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی روز گذشته، ۲۸۲ نفر گزارش شده است.
پهلوان افزود: همچنین روزانه حدود۵۶۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند که این میزان روند کاهشی را طی ۱۰ روز گذشته داشته است.

وی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تکمیل و پوشش فراگیر واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

منبع :صداوسیما

386055