هزار و ۱۱۵ نفر این رقم بالاترین میزان  بستری کرونا در ۲ هفته گذشته مشهد است

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت:رسیدن تعداد بیماران کرونایی بستری خراسان رضوی به هزار و ۱۱۵ نفر این رقم بالاترین میزان  بستری در ۲ هفته گذشته بوده است.
تصویر هزار و ۱۱۵ نفر این رقم بالاترین میزان  بستری کرونا در ۲ هفته گذشته مشهد است

به گزارش سایت خبری پرسون،دکتر محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت:رسیدن تعداد بیماران کرونایی بستری خراسان رضوی به هزار و ۱۱۵ نفر این رقم بالاترین میزان بستری در ۲ هفته گذشته بوده است.

دکتر محمد پهلوان افزود: از این تعداد کل بستری شدگان کرونایی در خراسان رضوی، ۸۴۰ نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۲۷ نفر از بیماران بدحال ناشی از کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر شاهد روند افزایشی تعداد بستری‌شدگان کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی هستیم، این در حالی است که تعداد مراجعان سرپایی در یک هفته گذشته شیب کند کاهشی را داشته شده است.

دکتر پهلوان افزود: آغاز و پایان موج‌های کرونا در قالب فرآیند‌های افزایش مراجعان سرپایی، افزایش مراجعان بستری، رسیدن به اوج قله بستری‌شدگان و روند کاهشی مبتلایان همراه است که اوج قله موج ششم در ابتدای اسفندماه پیش‌بینی شده است.

منبع : صداوسیما

383906