مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا سازمان منطقه آزاد کیش ابلاغ شد

سخنگوی شورای سلامت کیش از ابلاغ ۵ مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا سازمان منطقه آزاد کیش با هدف کنترل سویه اُمیکرون خبر داد
تصویر مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا سازمان منطقه آزاد کیش ابلاغ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر محمدرضا رضانیا در چهل و پنجمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه از بیماری کووید۱۹ جزیره کیش، با اشاره بر لزوم تامین امکانات و تجهیزات لجستیکی لازم اظهار داشت: مقرر شد سازمان منطقه آزاد کیش همچنان تامین این امکانات را برای ستاد مبارزه با کرونا جزیره ادامه دهد.

رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش ادامه داد: در جهت ارتقا و افزایش پوشش شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح عمومی جزیره کیش، اقدامات نظارتی از طریق جوامع صنفی و ارگان‌های نظارتی با قدرت ادامه یابد و کمیته نظارت بلافاصله تشکیل جلسه داده و در جهت تقویت سیستم‌های نظارتی فعالیت داشته باشد.

همچنین مقرر شد فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در جهت پیشگیری از گسترش شیوع سویه جدید کرونا با نام اُمیکرون از طریق روابط‌عمومی سازمان و صدا و سیمای مرکز کیش انجام شود.

همچنین مصوب شد کلیه‌ی پروژه‌ها و شرکت‌ها طبق ۲۰درصد جمعیت شاغل خود، نسبت به تامین و ایجاد محل نقاهتگاه، برای بیماران احتمالی ملزم شوند تا درصورت ابتلای کارکنان تحت پوشش خود برای انجام قرنطینه اقدام کنند.

چهل و پنجمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه بیماری کووید۱۹ جزیره کیش با حضور دبیر شورای سلامت، اعضای شورا و نمایندگان ارگان‌ها و نهاد مختلف کیش دوشنبه ۱۳دی‌ماه در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

منبع: کیش نیوز

378764