پایان بررسی بودجه 1401 مناطق آزاد کشور

مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از پایان فرآیند بررسی بودجه 1401 سازمان‌های مناطق آزاد و اصلاحیه 1400 خبر داد.
تصویر پایان بررسی بودجه 1401 مناطق آزاد کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، فتح اله آقاسی زاده مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان کرد: فرآیند بررسی بودجه سازمان‌های مناطق آزاد کشور در پی ابلاغ دستورالعمل و ضوابط بودجه 1401 سازمان‌های مناطق آزاد توسط دکتر سعید محمد دبیر محترم شورایعالی در تاریخ 26 مهرماه 1400 آغاز شد.

آقاسی زاده ادامه داد: مطابق با مفاد دستورالعمل و ضوابط ابلاغی، در جلسات بررسی بودجه سازمان‌ها و در جلسات تخصصی برگزار شده، اصلاحیه بودجه 1400 و پیشنهادی 1401 در چهار سرفصل درآمد و هزینه و منابع و مصارف مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسات برگزار شده در مناطق آزاد که عموما با حضور مدیران عامل و بخش‌های عملیاتی و تخصصی مناطق آزاد همراه بود، نکات اساسی و موضوعات و چالش‌های کلان هر منطقه (مرتبط با حوزه بودجه)، نیز مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص ادامه فرآیند بودجه 1401 گفت: پس از تلفیق بودجه و تدوین تبصره‌های سالانه، تصویب نامه بودجه در فرآیند نهایی تعریف شده مورد بررسی تکمیلی و نهایتا برای ارائه به دبیر محترم شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، تقدیم خواهد شد.

منبع: فرینا

378696