روزمه‌سازی با راهپیمای اربعین!

اجازه بدهیم زیارت و اعتقادات مذهبی ما، در همان جنبه معنوی خود باقی بماند و کار را به جایی نرسانیم که عشق به امام حسین تبدیل به پله‌ای برای رسیدن به موفقیت شود.
تصویر روزمه‌سازی با راهپیمای اربعین!

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی داننده روزنامه نگار نوشت: بعد از اعتماد نکردن مجلس به فیاضی وزیر پیشنهادی رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش، رئیس جمهور در اقدامی سریع، یوسف نوری را به مجلس معرفی کرد.

بعد از این معرفی، روزمه‌‎ای از وزیر پیشنهادی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در آن به حضور در راهپیمایی اربعین اشاره شده بود. به نظر طنز می‌امد اما هرچه گذشت خبری از تکذیب نبود که نبود. گویا واقعا جناب نوری در روزمه خود به راهپیمایی اربعین اشاره کرده‌‎اند.

وقتی از کسی برای شغلی رزومه می‌خواهند، به دنبال این هستند اول به سوابق او آشنا شوند و در مرحله دوم بدانند که چه توانایی‌هایی دارد. حالا راهپیمایی اربعین در دسته سوابق کاری حساب می‌شود یا توانایی‌ها؟ البته که وزیر پیشنهادی راهپیمایی را در دسته توانایی‌ها قرار داده است!

بخشی از مردم در این سال‌ها حضور در راهپیمایی اربعین را تجربه کرده‌اند، پس باید همه آنها وقتی به دنبال شغلی هستند از این حضور معنوی به عنوان بخشی از رزومه کاری خود یاد کنند. شاید بشود از سفر به حج، مشهد و سوریه هم استفاده کرد.

برخی توانایی مالی نداشته‌ و تنها توانسته‌اند‌ به قم بروند و یا مثلا فقط تجربه زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و یا امام زاده صالح را داشته‌اند. به نظر می‌رسد آنها هم می‌توانند زین پس از زیارت‌های خود به عنوان رزومه کاری یاد کنند.

تا جایی که می‌دانم بسیاری از آنهایی که پای پیاده راهی اربعین امام حسین(ع) می‌شوند به عشق کربلا راهی این مسیر می‌شوند و اصلا به دنبال سود مادی نیستند. عده‌ای حتی برای این راهپیمایی کسب و کار خود را هم تعطیل می‌کنند و درآمد خود را به زائران اختصاص می‌دهند.

اجازه بدهیم زیارت و اعتقادات مذهبی ما، در همان جنبه معنوی خود باقی بماند و کار را به جایی نرسانیم که عشق به امام حسین تبدیل به پله‌ای برای رسیدن به موفقیت شود. کاری نکنیم که از فردا در گزینش در کنار سوال رفتن به نماز جمعه یا نگاه کردن ماهواره و دانستن تعقیبات نماز، رفتن به اربعین هم اضافه شود و سوال کنندگان به دنبال دلیل نرفتن به اربعین باشند!

امیدوارم وزیر پیشنهادی هر چه زودتر به افکار عمومی و سوالی که در ذهن آنها ایجاد شده، پاسخ بدهد و به صورت شفاف به مردم بگوید که چرا از راهپیمایی اربعین در رزومه خود یاد کرده است.

شاید او در این مسیر بخشی را مدیریت می‌کرده و ما از آن بی‌خبر بوده‌ایم و به خاطر همین به این موضوع اشاره کرده‌اند. اگر به غیر از این باشد قطعا با جناب‌شان خیلی کار داریم و به راحتی از کنار این مسئله نخواهیم گذشت.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: عصر ایران

371760