پاکسازی محورهای مواصلاتی و روستایی ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: طی ساعات گذشته برف‌روبی و نمک پاشی ۴۵۰۰ کیلومتر باند راه های حوزه استحفاظی شهرستان ملایر با موفقیت انجام و تردد به صورت روان در جریان است.
تصویر پاکسازی محورهای مواصلاتی و روستایی ملایر

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم اسکندریان افزود: با توجه به بارش برف که به صورت مداوم ادامه دارد، با تلاش جهادی و خستگی ناپذیر راهداران در حوزه استحفاظی شهرستان تردد به صورت روان در جریان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه ها توسط ۵۵ نیروی راهدار با ۳۳ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری انجام و در این مدت ۲۲۰۰ تن ماسه نمک مصرف شده و بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر- باند برف‌روبی و نمک پاشی در سطح راه های حوزه ملایر انجام شده است.

وی بیان کرد: در ساعات گذشته به تعداد ۲۳ دستگاه خودرو های عبوری امدادرسانی صورت گرفته و تاکنون راه بیش از ۱۵۰ روستا بازگشایی شده و روند برف‌روبی مابقی راه های روستایی در دست اقدام است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای ملایر با تاکید بر اینکه مردم از ترددهای غیرضروری به ویژه در سطح جاده‌ها پرهیز کنند، گفت: نیروهای راهداری با تمام توان در حال پاکسازی محورهای مواصلاتی هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان ملایری تا حد امکان از ترددهای غیرضرور به ویژه در سطح جاده‌ها پرهیز کنند، گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی باز است اما تردد به کندی در جریان بوده و نیاز است شهروندان موارد ایمنی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا

462538