بازگشت راحله امینیان بعد از ۱۵ سال به رادیو

برنامه «خاتون» با حضور مادران موفق از شبکه رادیویی گفت‌وگو روی آنتن می رود.
تصویر بازگشت راحله امینیان بعد از ۱۵ سال به رادیو

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد دهنوی تهیه کننده «خاتون» درباره این برنامه که از رادیو گفت و گو روی آنتن می رود و به مادران موفق می پردازد گفت: این برنامه به دعوت و گفتگو با مادران موفق ایرانی می پردازد. یعنی مادرانی که با وجود داشتن چند فرزند اما موفقیت های بزرگ علمی، تحصیلی، اجتماعی و شغلی کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: این برنامه در کنار معرفی زنان موفق، هدف الگوسازی برای عدم منافات بین نقش مادرانگی و زنانگی در جامعه امروز را پی گیری می کند.

تهیه کننده برنامه «خاتون» اظهار کرد: بر آنیم در برنامه «خاتون» در قالبی صمیمی، به صحبت با مادرانی بپردازیم که توانسته اند در کنار ایفای نقش به عنوان مادر، به فعالیت های اجتماعی خود نیز نه تنها ادامه دهند بلکه به موفقیت های قابل توجهی نیز دست یابند.

دهنوی تصریح کرد: توجه برنامه «خاتون» روی مسئله مادرانگی است و درباره این صحبت می کنیم که صاحب فرزند شدن تداخلی با موفقیت های اجتماعی بانوان ندارد و مادر شدن حتی به زنان کمک می کند که درک بهتری از محیط جامعه پیدا کنند و حتی از آقایان هم دغدغه مندتر بشوند.

وی افزود: در این برنامه همچنین با همسر و پدر زنان موفق به طور تلفنی مصاحبه و از حمایت های آنها قدردانی و تشکر می کنیم.

تهیه کننده «خاتون» ادامه داد: اجرای این برنامه به عهده خانم راحله امینیان است. این مجری از سال ۸۵ هیچ اجرایی در رادیو نداشته و برنامه «خاتون» را می توان بازگشت وی به اجرای رادیویی بعد از ۱۵ سال دانست. سردبیر این برنامه نیز امیرحسین سیدآبادی است و کار هماهنگی برنامه را راضیه دولتی بر عهده دارد.

وی در پایان گفت: خاتون در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه ای، روزهای سه شنبه از ساعت ۱۱ روی آنتن رادیو گفت‌وگو می رود.

رادیو گفت و گو، روی موج اف ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز و برنامه کاربردی ایران صدا قابل دریافت و شنیدن است. و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت رادیو گفت و گو به نشانی radiogoftogo.ir فایل صوتی و مکتوب برنامه های این شبکه را دنبال کنند.

369818