شب‌نشینی بانشاط در فصل دوم برنامه «سید خندان»

فصل دوم «سیدخندان» با محوریت دورهمی خانوادگی و شب‌نشینی بانشاط به زودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

تصویر شب‌نشینی بانشاط در فصل دوم برنامه «سید خندان»

به گزارش سایت خبری پرسون، برنامه تلویزیونی «سید خندان» که در قالب طنز شبانگاهی فروردین سال ۱۴۰۲ روانه آنتن شبکه دو سیما شد، فصل دوم آن با محوریت دورهمی خانوادگی و شب‌نشینی بانشاط به زودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

محمدرضا شهبازی مجری برنامه با حضور در استودیو درباره تفاوت اصلی فصل دوم «سید خندان» با فصل اول آن گفت: فصل دوم برنامه در آستانه شروع است. شاید بعضی‌ها فصل اول را ندیده باشند. «سید خندان» دورهمی شبانهِ خانوادگی با نشاط و سرگرم‌کننده است، که امیدواریم از فصل قبل خنده‌دارتر هم باشد.

شهبازی ادامه داد: یکسری بخش‌ها به برنامه اضافه شده است. حیاط «سید خندان» را در فصل دوم داریم و کلی اتفاقات باحال و جذاب در آنجا می‌افتد. در استودیوی اصلی هم شعرخوانی، تئاتر، نمایش تلویزیونی، استندآپ کمدی، ترانه و سرود را داریم، خاطره بازی هم که در فصل قبل مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود یکی از بخش‌های اصلی این فصل است. مسابقه مشاغل و چالش شناسایی شغل هم در برنامه داریم.

پیش از این، محمدحسین بزرگی‌راد تهیه‌کننده درباره فصل دوم «سید خندان» گفته بود، خاطره‌گویی و نمایش دو بخش اصلی فصل جدید است، که مورد توجه مخاطبین در فصل قبل قرار گرفته بودند. شکل اجرای مسابقه در این فصل تغییر کرده و از ظرفیت‌های دیگری برای این بخش استفاده خواهیم کرد. بخشی تحت عنوان بک استیج خواهیم داشت، که فراتر از بک استیج‌های مرسوم در این مدل برنامه‌ها خواهد بود و از ظرفیت خانواده‌ها بیشتر از گذشته استفاده خواهد شد.

فصل اول برنامه که در ۵۰ قسمت روانه آنتن شد، هنرمندانی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و … در برنامه حضور داشتند و در هر قسمت گفت‌وگویی درباره موضوع برنامه با چهره‌هایی که در حوزه مورد نظر تجربه داشتند، صورت پذیرفت. همچنین در هر قسمت تماشاگرانی در استودیو حضور داشتند و به صورت تعاملی در مسابقات شرکت می‌کردند.

منبع: روابط عمومی

546864