تولید فصل دوم «محفل» برای ماه رمضان

سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت مرکز نهضت و همکاری شبکه سه سیما در حال تولید است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.

تصویر تولید فصل دوم «محفل» برای ماه رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون، بی‌شک برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان خصوصا کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در گفت‌وگویی، این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و در راه گام‌های تحولی رسانه ملی دانست.

ویژه برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شد. این برنامه که با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ مهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

پیگیری‌ها از همان روزهای پایانی فصل اول نشان می‌داد که این برنامه فصل دومی هم دارد. این خبر را در ابتدا سید محمدحسین گلپایگانی تهیه‌کننده در اختیار خبرنگاری قرار داد. او این‌طور گفت: در حال برنامه‌ریزی و آماده کردن مقدمات تولید هستیم. امیدوارم بتوانیم فصل دوم «محفل» را برای ماه مبارک رمضان آتی آماده کنیم. امیدوارم این جریانی که آغاز شده را بتوانیم به عنوان یک برندِ مهم ادامه دهیم.

حالا مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در خبری اعلام کرده که سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت این مرکز و همکاری شبکه سه سیما در حال تولید است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.

درباره اجرای برنامه و میزبانان هنوز خبری در دست نیست که آیا تغییراتی خواهد داشت یا خیر؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز با رسالت بوذری که اجرای برنامه را برعهده داشت صحبتی نشده است.

غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به عنوان بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شد.

همچنین قرار است که برنامه تلویزیونی «محفل» با حضور چهره‌های بین‌المللی قرآنی به میزبانی اراکی‌ها چهارشنبه هشتم آذرماه ساعت ۱۹ در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

در این برنامه که با اجرای نجم‌الدین شریعتی برگزار خواهد شد، چهره‌های بین‌المللی قرآنی و با حضور داوران برنامه تلویزیونی «محفل» به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این برنامه به صورت زنده از شبکه سه سیما، قرآن و شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد.

منبع: صبا

560068