جامعه سالم بستر ساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه ها است

استاندار مازندران گفت: سلامت یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی هر کشوری است و جامعه سالم بستر ساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه ها محسوب می شود.
تصویر جامعه سالم بستر ساز توسعه، رشد و شکوفایی در تمامی عرصه ها است

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد حسین زادگان بیان کرد: هفته بیمه سلامت که هر ساله از سوم آبان، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی آغاز می شود، فرصت مغتنمی است تا اقدامات، فعالیت ها و سیاست های حوزه سلامت، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم شریف استان معرفی شود.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمانی کشور با تمرکز بر توسعه نظام بیمه‌ای تلاش دارد تا با استقرار کامل سازمان الکترونیک، خرید راهبردی خدمات سلامت، افزایش کارایی، ارتقاء بهره‌وری و پوشش بیمه سلامت همگانی در کشور به حداکثر رضایتمندی هموطنان دست یابد.

استاندار مازندران افزود: در این میان برخورداری روستائیان، افراد بی بضاعت از بیمه رایگان و نیز پوشش رایگان بیمه ای سایر افراد فاقد پوشش بیمه علی الخصوص بیماران کرونایی از دیگر خدمات این سازمان در عرصه نظام سلامت کشور است.

حسین زادگان گفت: اینجانب آغاز هفته بیمه سلامت و تقارن آن با خجسته ایام ربیع الاول و هفته وحدت را به کلیه خادمین بخش سلامت به ویژه مدیران و کارکنان خدوم و متعهد اداره کل بیمه سلامت استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و توفیقات روز افزونشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

367613