جزییات اقدامات سازمان بیمه سلامت در بازرسی و رسیدگی به شکایات

مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، جزییات اقدامات سازمان متبوع خود را در بازرسی و رسیدگی به شکایات تشریح کرد.
تصویر جزییات اقدامات سازمان بیمه سلامت در بازرسی و رسیدگی به شکایات

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا اعرابی مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اهم عملکرد دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت گفت: در این رابطه کل شکایات دریافت شده از ذینفعان سازمان هزار و 368 مورد است که 884 مورد از شکایات دریافت شده مربوط به بیمه شدگان سازمان بوده است.

وی افزود: همچنین 22 مورد از شکایات دریافت شده از طرف دفاتر پیشخوان دولت مطرح شده است، از سوی دیگر بیشترین تعداد شکایت بیمه شدگان و پزشکان موسسات تشخیصی درمانی مرتبط با موضوع نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بوده است، به طوری که بیمه شدگان 278 مورد و پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی 305 مورد است.

مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: البته بیشترین تعداد شکایت بدون در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان تهران با 315 مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان های خراسان شمالی و جنوبی هر کدام با 3مورد شکایت است.

اعرابی اظهار داشت: بیشترین تعداد شکایت با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان سمنان با 15 مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان خراسان رضوی با 134 مورد شکایت می باشد.

366667