جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد بانک مسکن استان مرکزی

در جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد مدیریت و شعب استان مرکزی، مدیر استان رمز موفقیت شعب استان را مقایسه عملکرد نه فقط با دیگر شعب استان ها؛ که مقایسه عملکرد با بانک های دیگر در استان دانست و بر تحقق اهداف بانک مسکن در استان تاکید کرد.
تصویر جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد بانک مسکن استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسون، در جلسه بررسی عملکرد 5 ماهه مدیریت و شعب استان مرکزی که با حضور اعضای کارگروه ارزیابی عملکرد شعب در دفتر مدیر استان تشکیل شد؛ حیدریان مدیر شعب استان، با اشاره به وضعیت عملکرد مدیریت در ماه های ابتدای سال جاری گفت: شایسته است در حوزه هائی چون: جذب منابع و وصول مطالبات که شاخص های اصلی عملکرد بانک به حساب می آیند، تلاش خود را مضاعف نموده، سهم خود از منابع موجود در استان و نیز از اقساط معوق شده و فریز شده بانک در دست بدهکاران را مطالبه نمائیم.

وی تصریح کرد؛ مدیریت در برخی شاخص های عملکردی نظیر: صدور ضمانتنامه و بانکداری الکترونیک، موفق تر عمل نموده و درصد اهداف مورد انتظار بانک را در این مقطع به خوبی محقق نموده است، لیکن شعب نباید عملکرد خود را متوقف به سقف امتیازات آن بخش بدانند و تصور کنند نیازی به صدور ضمانتنامه های بیشتر و یا خدمات بانکداری الکترونیک مطلوبتر ندارند. بلکه باید با جذب شمار بیشتری از متقاضیان در تمامی بخش ها، بر حجم مشتریان بانک افزوده، دامنه خدمات رسانی بانک را بیش از گذشته گسترش دهند.

وی در خصوص بانکداری الکترونیک گفت: حوزه it، ارتباط مستقیم با فرایند جذب منابع دارد و بانکداری الکترونیک زمانی موفق است که از طریق درگاه های مختلف، حداکثر جذب منابع را برای بانک رقم بزند، چه این که بانک های رقیب با افزایش تعداد و ارتقاء کیفیت زیرساخت هائی چون: pos های فروشگاهی، کارت های صادره بانکی، کیوسک ها و atm ها و استفاده از دیگر درگاه های مجازی؛ شمار بیشتری از مشتریان را دربر گرفته، منابع ایشان را به سمت خود کشانده اند.

مدیر شعب استان مرکزی اظهار داشت: شایسته است عملکرد مدیریت ها در استان مربوطه محک بخورد و شاخص های ارزیابی عملکرد را سوای مقایسه آن در بین مدیریت ها، در بین بانک های آن استان نیز بررسی نمود و برای آن امتیاز در نظر گرفت تا بدین ترتیب هر مدیریت حسب استان حوزه فعالیت خود، سهم منابع جذب شده، تسهیلات اعطاء شده، خدمات بانکداری الکترونیک و ضمانتنامه های صادره را بهبود و ارتقاء دهد.

366761