مذاکره شرکت شهرک های صنعتی با مسئولین بانک مسکن استان مرکزی

مسئولین شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی و بانک مسکن استان، پیرامون انتقال گردش مالی شرکت های تولیدی بخش مسکن استان در بانک مسکن مذاکره کردند.
تصویر مذاکره شرکت شهرک های صنعتی با مسئولین بانک مسکن استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسون، در نشست مسئولین بانک مسکن و شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، که در دفتر مدیر شعب استان تشکیل شد، دو طرف بر تعامل فی مابین تاکید کردند. صیدنبی حیدریان مدیر شعب بانک مسکن استان در این نشست، با برشمردن خدمات و محصولات بانک مسکن، از آمادگی این بانک دولتی در ارائه تنوع خدمات خود به افراد حقیقی و حقوقی خصوصا به فعالین بخش مسکن و شرکت های مرتبط با این بخش سخن گفته اظهار داشت: بانک مسکن با سابقه دیرینه در تامین مالی بخش مسکن کشور تلاش دارد؛ مخاطبین خود را که عمدتا متقاضی خرید، ساخت و یا تعمیر مسکن هستند و یا در تهیه و تولید مصالح، تجهیزات و نهاده های ساختمانی فعالیت دارند با خدمات مطلوب خود راضی نگه داشته، سرمایه ایشان را در چرخه تولید و اقتصاد به کار بندد.

وی گفت: خوشبختانه با تنوع محصولات بانک، خاصه در سال های اخیر، بانک مسکن همواره پاسخگوی شایسته ای برای مخاطبین بوده و به نیاز مالی، بانکی و تسهیلاتی ایشان پاسخ گفته است. حیدریان در خصوص صنایع مرتبط با بخش مسکن در استان گفت: انتظار ما این است که مدیران و صاحبان اصلی این صنایع، خاصه آن ها که در بخش مسکن و ساختمان فعالیت دارند، سنت شکنی کرده و برای یکبار هم که شده، خدمات بانکی مورد انتظار خود را در بانک مسکن متمرکز و از مزایای این بانک دولتی و تخصصی بهره مند شوند. مدیر شعب استان اظهار داشت: اگر پول در بخش مسکن به گردش درآمده و از این چرخه خارج نشود و یک بانک تخصصی همچون مسکن، مدیریت نقدینگی این بخش را عهده دار شود، سوای سهولت و سرعت در خدمات دهی به متقاضیان این بخش، به تولید و رونق بخش مسکن کمک خواهد شد.

طیب میرزائی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی نیز در این جلسه، با تشکر از خدمات بانک مسکن در سنوات گذشته و سال جاری و تاثیر گذاری تسهیلات این بانک در فعال سازی واحدهای صنعتی فعال در بخش مسکن گفت: در این که بانک مسکن بانکی تخصصی و حامی مالی بی چون و چرای بخش مسکن در کشور بوده و می باشد شکی نیست. این بانک در سال های اخیر با تسهیلات انبوه خود به متقاضیان، خصوصا در بخش ساخت مسکن، عامل تولید و ایجاد اشتغال در کشور بوده و باعث گردیده، صنایع بزرگ و کوچک حتی در شرایط سخت رکود و تورم و با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشور به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: یقینا در سال جاری و سال های پیش رو، با تسهیلات بانک مسکن در طرح اقدام ملی، باز هم شاهد تحولی دیگر در عرصه تولید و اشتغال خواهیم بود و این مهم می تواند شکوفائی اقتصادی بزرگی برای کشور به ارمغان آورد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در تایید سخنان مدیر شعب استان اذعان داشت: بسی شایسته است؛ افراد حقیقی و حقوقی و شرکت های مرتبط با این حوزه، منابع مالی خود و نیز افراد و شرکت های زیر مجموعه را در این بانک تخصصی متمرکز کنند و با تقویت منابع این بانک دولتی، قدرت تسهیلات دهی بانک مسکن را مضاعف سازند.

366630