از عملکرد بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی شد

در نشست شورای مسکن استان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بازرسان اعزامی از طرف وزارت مسکن و شهرسازی و نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از عملکرد بانک مسکن استان در راستای پرداخت تسهیلات نهضت ملی و عمل به تعهدات در قبال این طرح قدردانی شد.
تصویر از عملکرد بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در نشست شورای مسکن کهگیلویه و بویراحمد که در سالن دولت برگزار شد، از عملکرد بانک مسکن استان در راستای پرداخت تسهیلات نهضت ملی و عمل به تعهدات در قبال این طرح قدردانی شد.

محمد اکبری، مدیر شعب بانک مسکن استان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از 800 واحد در بخش خود مالک و یک هزار واحد در بخش زمین‌های واگذاری دولتی انعقاد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده است، ضمن آنکه پروژه‌های گچساران نیز در حال تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد هستند.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای پروژه‌های معرفی شده به بانک مسکن انتظار می‌رود متقاضیان خود مالک جهت دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن به سایر بانک‌ها هدایت شوند.

مدیر شعب بانک مسکن استان در پایان گفت: این بانک برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی برای پروژه های معرفی شده از مسکن و شهرسازی همچنان پای کار است.

484603