برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد بانک مسکن در ۱۰ ماه ۱۴۰۱

جلسه ارزیابی عملکرد ۱۰ ماهه بانک مسکن در سال ۱۴۰۱ با حضور معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
تصویر برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد بانک مسکن در ۱۰ ماه ۱۴۰۱

به گزارش سایت خبری پرسون، جلسه ارزیابی عملکرد ۱۰ ماهه بانک مسکن در سال جاری با حضور سید عباس حسینی معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس جلسه و قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه و علی عسکری سرپرست بانک مسکن برگزار شد‌.

در این جلسه که اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی بانک مسکن و نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشتند، گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه بانک در سال ۱۴۰۱ از سوی صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی بانک مسکن ارایه شد.
طی این جلسه وضعیت سپرده گذاری، منابع، ارایه تسهیلات، خدمات دهی و روش کسب و کار بانک مسکن در سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسینی معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه بانک مسکن، بانک خوشنامی است، گفت: بسیاری از بانک ها به سمت ارایه تسهیلات خرد می‌روند که بانک مسکن هم می‌تواند علاوه بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن به این سمت برود.

وی افزود: بانک مسکن باید به سرعت در حوزه بانکداری دیجیتال حرکت کند و ظرفیت بانک در این حوزه را ارتقا دهد.

463042