چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های پس انداز بانک مسکن برگزار شد

چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در راستای بهره مندی اقشار جامعه از نیات خیرخواهانه سپرده گذاران بانک برگزار شد.
تصویر چهل و یکمین مرحله قرعه کشی حساب های پس انداز بانک مسکن برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، چهل و یکمین مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مربوط به سال 1399 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه‌کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی،بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی برگزار شد.

در این مراسم، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن مدت سپرده پذیری این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌ الحسنه را از ابتدای مردادماه 99 تا پایان تیرماه 1400 دانست.

وی تصریح کرد: طی این دوره تعداد 3 میلیون و 142 هزار و 120 حساب از حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن حایز شرایط لازم برای قرعه‌کشی بودند که از این تعداد، 314 هزار و 212 فقره مشمول دریافت جایزه خواهند شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به تسهیلات پرداخت‌شده از منابع این حساب‌ها بیان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، حوادث غیرمترقبه، اشتغال‌زایی، مشاغل خانگی مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق ایثارگران وزارت تعاون، سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن و پرداخت مشارکت به سیل زدگان ازجمله این تسهیلات بوده است.

بر اساس این گزارش جوایز چهل و یکمین قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک مسکن شامل 10 فقره کمک هزینه هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 282 نفر فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش 400 میلیون ریال ، 582 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی هر یک به ارزش 200 میلیون ریال و 2282 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 30 میلیون ریال و هزاران جوایز نقدی دیگر می باشند.

لازم به ذکر است نتایج چهل و یکمین قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن به‌ زودی از طریق سایت این بانک به آدرس www.bank-maskan.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

366857