تقدیر از کارکنان بانک مسکن در حوزه فرهنگی

در جلسه ای با حضور جمعی از کارکنان صف و ستاد مدیریت بانک مسکن، از برندگان مسابقات فرهنگی، فعالان این حوزه و نیز از شرکت کنندگان و برندگان مسابقات سراسری قرآن کریم تجلیل شد.
تصویر تقدیر از کارکنان بانک مسکن در حوزه فرهنگی

به گزارش سایت خبری پرسون، در مراسم تقدیر از فعالان حوزه فرهنگی و برندگان مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد، محمد رضا شمسی معاون مدیریت استان گفت: امور فرهنگی هر سازمان را مکمل فعالیت های آن سازمان دانسته گفت: مادامی که کارکنان سازمان ها، اصول اخلاقی و معارف دینی را محور کارهای خود قرار داده، صداقت و شفافیت را بایسته امور و وظایف محوله خود بپندارند، یقینا عملکرد سازمان بهبود یافته، شکل واقعی به خود می گیرد.

شمسی افزود: استان مرکزی به پاس در اختیار داشتن همکاران مجرب و محجوب در حوزه فرهنگی، در انجام ماموریت ها و رسالت های اجتماعی بانک عملکرد مناسبی داشته است. وی گفت: اقدام کمیته فرهنگی در: تحت پوشش و سرپرستی گرفتن تعدادی خانواده بی بضاعت و بی سرپرست، در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی از همکاران، تحت عناوین صدقات و خیرات در روزهای پنجشنبه هر هفته به منظور کمک به نیازمندان، در تهیه و توزیع سبد های کالا به کمیته امداد استان، در اطعام فقرا در روزهائی چون: عید سعید غدیر و نیمه ماه مبارک رمضان(همزمان با روز اکرام)، در جمع آوری کمک نقدی جهت پرداخت اقساط ماهیانه افراد بی بضاعت( خاصه؛ گیرندگان تسهیلات قرض الحسنه اعطائی بانک مسکن)، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به سیل و زلزله زدگان، در کار جهادی همکاران در ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان و... و نیز در مشارکت خانواده همکاران در مسابقات فرهنگی ورزشی و در مسابقات سراسری قرآن کریم؛ همه و همه قابل ستایش است و جا دارد از زحمت کشان این حوزه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

در ادامه، افراد برگزیده در مسابقات سراسری قرآن کریم و نیز برندگان مسابقات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و در حوزه عکس نماز و همکاران فعال در برپائی نماز جماعت مدیریت(به شرح ذیل) معرفی و جوایزی نفیس دریافت داشتند.

در مسابقات قرآن: خانم ها: گنجی، جلالی، امیری، خلیلی، قره خانی و قره شیخلو و فرزند همکاران(خانم ها: سیده پرنیان و ملیکا سادات هاشمی، فاطمه سادات سجادی، آقایان: رضا مرادی، باربد میرزاخانی و محمد حسین رضائی)- در مسابقه عکس نماز ویژه فرزند همکاران: عارفه کنعانی، متین باقری و نرگس و مهدی بادرستانی- در مسابقه حوزه عفاف و حجاب: آقای مصطفی امیری و خانم ها: امیری و زبانخوش و در بخش فعالین نماز: آقایان: صدرالله لنجابی، قدرت الله زارعی و محمد مرادی.

366757