اجرای عملیات پاکسازی دریا از دام‌های غیرمجاز توسط یگان حفاظت شیلات گلستان/ شناسایی و دستگیری 3 صیاد غیرمجاز

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان تصریح کرد: در راستای پاکسازی دریا از دام غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرقانونی، مأموریتی در منطقه مابین اسکله بندرگز و میانکاله در خلیج گرگان توسط ماموران یگان حفاظت شیلات گلستان اجرا شد.
تصویر اجرای عملیات پاکسازی دریا از دام‌های غیرمجاز توسط یگان حفاظت شیلات گلستان/ شناسایی و دستگیری 3 صیاد غیرمجاز

به گزارش سایت خبری پرسون از استان گلستان، ابوالفضل تمسکنی فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان اظهار کرد: در راستای پاکسازی دریا از دام غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرقانونی، مأموریتی در منطقه مابین اسکله بندرگز و میانکاله در خلیج گرگان توسط مأموران یگان حفاظت شیلات گلستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در راستای پاکسازی دریا از دام غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرقانونی، مأموریتی در منطقه مابین اسکله بندرگز و میانکاله در خلیج گرگان توسط ماموران یگان حفاظت شیلات گلستان اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: در این عملیات مأموران توانستند سه نفر صیاد غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کرده و یک دستگاه قایق موتوری ۴۸ قوه اسب‌بخار و دو شاخه لنگر را کشف کنند.

تمسکنی خاطرنشان کرد: همچنین در عملیات مذکور مأموران این یگان توانستند تعداد ۶۰ رشته دام استخوانی و مقدار ۱۲ کیلوگرم ماهی استخوانی بلاصاحب از نوع «کفال» را کشف و ضبط کرده و به پایگاه آشوراده منتقل کنند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای شهرستان بندرگز اعزام و معرفی شد.

منبع: فارس

366050