فرماندار بندرعباس:

حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات بندرعباس افتتاح شد

فرماندار بندرعباس از افتتاح حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
تصویر حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات بندرعباس افتتاح  شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان هرمزگان، عزیزالله کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به ارزش و جایگاه بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه ای که ما در این رابطه داریم این است که بیشتر موضوع تشکل ها را در بسیج گسترده تر، عمیق تر و کامل‌تر کنیم.

وی ولایتمداری را در رأس تفکر بسیجی دانست و افزود: یک بسیجی باید ولایتمداری نمونه باشد، یعنی پیرو و مخلص ولایت فقیه باشد.

کناری در پایان تصریح کرد: من افتخار می کنم که در خدمت عزیزان بسیجی هستم و امروز با همت همین عزیزان شاهد افتتاح حوزه بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان هستیم، امیدوارم این حوزه منبع خیر و برکت باشد و بتوانیم با فعالیت های مختلف فرهنگی، آموزشی و اجتماعی روحیه جهادگری و تلاش و شهادت را بین کارکنان ادارات و کارگران ارتقا دهیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار حمید مانگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است اظهار داشت: ان شاءالله خدا به ما توفیق دهید تا سرباز خوبی برای این نظام الهی و سراسر نور با رهبری داعیانه حضرت آقا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس با بیان اینکه مأموریت مهم بسیج، جذب حداکثری است تصریح کرد: آن چیزی که بعد از جذب بایستی دنبال شود، کادرسازی برای نظامی است که قرار است ان شاءلله به نظام و حکومت جهانی حضرت بقیة الله الاعظم (عج) منتهی شود.

ماندگاری ادامه داد: اگر ما روی جذب تأکید داریم این است که با افزایش روحیه ایثار و جهاد در کارکنان دولت و کارگران موجب ارتقای بهره وری و رضایتمندی مردم از خدمات باشیم.

منبع: مهر

362985