فرماندار ویژه شهرستان سیرجان:

فرماندار از مغفول ماندن ظرفیت گردشگری دریاچه نمک انتقاد کرد

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با انتقاد از مغفول ماندن ظرفیت گردشگری دریاچه نمک بیان کرد: اگر دریاچه نمک سیرجان در کشورهای دیگر بود میلیاردها دلار از آن درآمد کسب می کردند اما متاسفانه این پتانسیل تاکنون مغفول مانده است.
تصویر فرماندار از مغفول ماندن ظرفیت گردشگری دریاچه نمک  انتقاد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان کرمان، سهراب بهاءالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان امروز هفتم مهرماه در نشست با فعالان گردشگری شهرستان سیرجان به مناسبت هفته گردشگری گفت: برنامه های مختلفی برای تکمیل زیرساخت های حوزه فرش در شهرستان در دست اقدام داریم.

وی عنوان کرد: در شهرستان سیرجان بیشترین خسارت دیدگان دوران کرونا فعالان حوزه گردشگری هستند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان افزود: هیچ محدودیتی در بحث اعطای تسهیلات به حوزه گردشگری در شهرستان نداریم و تا حدود ۶ میلیارد تومان می توانیم در شهرستان پرداخت کنیم.

وی بر لزوم ترویج مطالبه گری در شهرستان تاکید کرد و افزود: فعالان گردشگری مشکلات خود را به فرمانداری اعلام کنند تا پیگیر حل آنها باشیم.

بهاءالدینی با تبیین ظرفیت های گردشگری سیرجان اظهار کرد: ظرفیت های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بسیار خوب است.

وی ادامه داد: اگر دریاچه نمک سیرجان در کشورهای دیگر بود میلیاردها دلار از آن درآمد کسب می کردند اما متاسفانه این پتانسیل تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش ایسنا، "اکبر عباس پور" معاون توسعه مدیریت فرمانداری سیرجان نیز در این نشست جذب گردشگر در کشور را بسیار ضعیف دانست و بیان کرد: تبلیغات ما در حوزه گردشگری بسیار ضعیف بوده است.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی بهترین مسیر رونق اقتصادی کشور، گردشگری است.

عباس پور بیان کرد: به دلیل نوسانات ارزی هزینه های گردشگر در ایران پایین ترین قیمت در جهان است.

منبع: ایسنا

352755