رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره خبر داد:

برگزاری نمایشگاه ملی عکس به میزبانی خرمدره

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره گفت: نمایشگاه ملی عکس در این شهرستان برگزار می شود.
تصویر برگزاری نمایشگاه ملی عکس به میزبانی خرمدره

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، ایرج داوود بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره، اظهار کرد: در نمایشگاه ملی عکس ۷۰ اثر از ۴۷ هنرمند در گالری فرهنگسرا خرمدره به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره گفت: این آثار از شهرهای تهران، تبریز، بابل، زنجان، شیراز، قزوین، گیلان، مشهد، قم، مازنداران، اصفهان و سایر شهرها در گالری فرهنگسرا به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع نمایشگاه ملی عکس آزاد است، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که آثار منتخب در فرهنگسرای خرم‌دره به نمایش گذاشته خواهد شد.

داوود بیگی با بیان اینکه اختتامیه نمایشگاه در صورت مهیا بودن شرایط اواسط مهر ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: درصدد هستیم تا بتوانیم از طریق این نمایشکاه ارتباط میان عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی را به خوبی برقرار کنیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، ادامه داد: نمایشگاه ملی عکس خرمدره با هدف توسعه بیش از پیش هنر عکاسی، آشنایی مردم با این هنر و نقش آن در توسعه جوامع برگزار می‌شود.

داوود بیگی با تاکید بر اینکه عکس‌ها منبعی ارزشمند برای آیندگان است، اظهار کرد: عکس به عنوان یک ابزار مهم برای اطلاع‌رسانی در دنیای امروز به حساب می‌آید که در تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای بیش از پیش تاثیرگذار است.

داوود بیگی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی ذی ربط باید بیش از پیش از هنر و هنرمند حمایت کنند تا استعداد علاقمندان به این رشته به درستی کشف شود.

منبع: فارس

362749